170034
۱۸ مرداد ۱۳۹۷

رونمایی از اثر برگزیده نوجوان یزدی در جشنواره «نقاشی کودکان شهر جهانی»

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از اثر برگزیده نوجوان هنرمند یزدی در جشنواره نقاشی کودکان شهر جهانی رونمایی شد.

به گزارش کودک پرس ، مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در آیین رونمایی از اثر برگزیده نقاشی در جشنواره نقاشی کودکان شهر جهانی با اشاره به برگزاری جشنواره نقاشی کودکان شهرجهانی که ماه گذشته بمناسبت ثبت جهانی شهر یزد برگزار شد اظهار کرد: ایجاد یک جریان فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان در شهر یزد جهانی یزد از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره بود و در نهایت توانست یک جوشش هنری در سطح جامعه آغاز و متبلور شود.

وی به ارسال و نقاشی ١٢٨ اثر در این جشنواره اشاره کرد و گفت: از سوی هیات داوران نهایتا ٦٠ اثر انتخاب شد که ٢ اثر نیز به عنوان برگزیده برگزیده ها انتخاب شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تصریح کرد: ٢ اثر منتخب اصلی مقرر شده که یکی از آنها از سوی بخش خصوصی در خط تولید کاشی و یکی دیگر از آنها به صورت فرش بافته شود.

یادآور می شود در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از هیات داوران از اثر برگزیده محمد مهدی دهشیری نوجوان هنرمندی یزدی که جشنواره نقاشی کودکان شهرجهانی رتبه برگزیده برگزیده ها را کسب نموده بود در قالب طرح کاشی رونمایی شد.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار