169424
۱۴ مرداد ۱۳۹۷

معضلی به نام ازدواج اجباری زنان و دختران نوجوان انگلیسی با مردان خارجی

با افزایش اعتراض‌ها به ازدواج اجباری زنان و دختران نوجوان انگلیسی با مردان خارجی، وزیر کشور انگلیس قول داد بر تلاش‌هایش برای مبارزه با این پدیده بیفزاید.

به گزارش کودک پرس ،ساجد جاوید، وزیر کشور انگلیس، قول داد بر تلاش هایش برای مبارزه باازدواج اجباری زنان در این کشور بیفزاید. وی گفت چنین چیزی هیچ جایگاهی در جامعه انگلیس ندارد.

این اظهارات جاوید پس از آن مطرح شد که چند بنیاد خیریه هشدار دادند وزارت کشور انگلیس نتوانسته است از زنان و دختران نوجوان انگلیس در برابر ازدواج اجباری با مردان خارجی که با هدف دریافت روادید ورود به این کشور صورت می گیرد، محافظت کند.

بر اساس اطلاعات بدست آمده، مقامات انگلیس سال گذشته تلاش کردند در رابطه با 90 پرونده ازدواج اجباری با هدف صدور روادید در این کشور اقدام کنند؛ اما با وجود این، همچنان بخش زیادی از این روادید صادر می شود.

 

گزارش‌ها نشان می‌دهد زنان و دختران انگلیسی مجبور به ازدواج با مردانی از پاکستان، هند، بنگلادش و امارات متحده عربی شده‌اند. قوانین مرتبط با غیرقانونی کردن ازدواج اجباری در انگلیس و ولز در سال 2014 تصویب شد. هر کس در این رابطه گناهکار تشخیص داده شود ممکن است با حداکثر 10 سال زندان روبرو شود.

 

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار