169376
۱۴ مرداد ۱۳۹۷
معاون فرهنگی سازمان بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد:

اجرای طرح یاوران نماز و برنامه‌های خاص فرهنگی در مهدهای کودک کهگیلویه وبویراحمد

معاون فرهنگی سازمان بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی از جمله یاوران نماز در مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی این سازمان خبرداد.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام سیدعلی اکبر وحدتی در جلسه شورای ستاد اقامه نماز اداره بهزیستی شهرستان لنده با قدردانی از تلاش های خوب فرهنگی و خدماتی این اداره گفت: یکی از مهمترین آیتم های عملکرد حوزه های مدیریتی در سازمان بهزیستی خدمت بی منت و شایسته به جامعه هدف است .

وی افزود: تلاش خستگی ناپذیر رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان لنده علی رغم نیروی انسانی کم در بیشتر حوزه های استانی همیشه سرآمد هستند به خصوص در حوزه نماز و فعالیت های فرهنگی.

معاون فرهنگی سازمان بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد اظهارکرد: امسال طرح های مختلفی در سطح مهدهای کودک، مراکز مشاوره و روانشناختی، کلنیک های مددکاری در حوزه نماز، عفاف و حجاب و مسائل فرهنگی پیش بینی شده است.

 

وحدتی اظهارکرد: لازم است که برای تحقق این برنامه ها مسئولان ادارات بهزیستی با برنامه ریزی دقیق در طول سال از این برنامه ها در جهت رشد و تعالی اندیشه های دینی و مذهبی و بهره مندی از این طرح ها همت لازم را داشته باشند.

وی گفت: طرح یاوران نماز در تمام مهدهای کودک استان توسط مربیان مهدها و با همکاری تبلیغات اسلامی برگزارخواهدشد که حضور مربیان در این دوره ها لازم و ضروری است.

وحدتی اظهارکرد: در راستای ترویج فریضه امربه معروف و نهی از منکر نیز کارکنان ادارات بهزیستی وظیفه دارند نسبت به تحقق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و محیط اداره تلاش کنند.

 

در این جلسه نیز نورعلی کاظمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده و حجت الاسلام سید محمود الهی نیا امام جماعت اداره بهزیستی و کارکنان این اداره به بیان دیدگاه های خود در خصوص طرح های مختلف معاونت فرهنگی و ستاد اقامه نماز سازمان بهزیستی پرداختند.

 

 

 

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار