168974
۱۱ مرداد ۱۳۹۷

کسب مقام قهرمانی توسط مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی

مراسم تقدیر از میلاد اصغر زاده، نوجوان مددجوی خراسان شمالی و دارنده مدال طلای مسابقات کشوری کونگ‌فو برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، این مراسم با حضور مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی، قائم‌مقام و رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این نهاد برای قدردانی از فعالیت‌های ورزشی و تحصیلی این نوجوان قهرمان برگزار شد.

میلاد اصغر زاده فرزند مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی در حاشیه این مراسم بابیان اینکه از هفت‌سالگی وارد این ورزش شده است، گفت: در این مسابقات که به میزبانی استان فارس انجام شد، به‌عنوان مقام اول این مسابقات کونگ‌فو دست‌یافتم.

وی بیان کرد: این دوره مسابقات کونگ‌فو قهرمانی کشور در حالی برگزار شد که ۲۰۰ ورزشکار از ۱۵ استان کشور در این مسابقات شرکت داشتند.
میلاد اصغر زاده در رابطه با مقام‌های کسب‌شده خود در این رشته ورزشی بیان کرد: در سال ۹۴ نیز موفق به کسب مدال طلا در رشته کونگ‌فوی کشور شدم.
وی در ادامه افزود: تاکنون موفق به کسب ۱۲ عنوان قهرمانی نیز در داخل استان خراسان شمالی هستم که ۹ مدال آن طلا و سه مدال نیز نقره بود.

وی به برنامه‌های آینده خود در این رشته ورزشی اشاره کرد و ادامه داد: امیدوارم بتوانم با حمایت‌های مسئولان کمیته امداد در این رشته ورزشی بیش از گذشته رشد کنم و به تیم ملی این رشته دعوت شوم.

 

 

 

 

منبع: سایت خبری کمیته امداد

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار