168817
۱۰ مرداد ۱۳۹۷

توزیع ۵۰۰۰۰ مجله «کبوتران حرم» در میان زائران خردسال بارگاه رضوی

به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در طول دهه کرامت ۵۰ هزار نسخه از مجله «کبوتران حرم» در میان زائران کودک حرم مطهر رضوی توزیع شد.

به گزارش کودک پرس ، ویژه نامه فرهنگی «کبوتران حرم» متشکل از نقاشی، شعر، جدول، داستان و مسابقه است که با بیانی زیبا و جذاب متناسب با گروه سنی کودک طراحی و در مناسبت‌های مختلف در بین زائران و مجاوران بارگاه مطهر امام رضا(علیه‌السلام) منتشر و توزیع می‌شود.

این ویژه نامه با هدف شناساندن و آگاهی بخشی به زائران خردسال امام رضا(علیه‌السلام) و در ایام دهه کرامت در اختیار زائران کودک بارگاه منور امام علی بن موسی الرضا(علیه‌السلام) گذاشته شد.

همچنین مسابقه و سرگرمی از دیگر عناوینی بوده که در این مجموعه گنجانده شده است. سؤالات مسابقه از متن همین ویژه نامه طراحی شده است که کودکان 7 تا 11سال می‌توانند با تکمیل پاسخنامه در این مسابقه فرهنگی شرکت کنند.

 

اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی به قید قرعه هدایای فرهنگی ویژه‌ای به برگزیدگان این مسابقه اهدا خواهد کرد.

اهدای ۱۰۰۰ نسخه زیارت‌نامه «گل یاس» به زائران خردسال حرم رضوی

کتاب زیارت‌نامه «گل یاس» با توجه به این موضوع که کودکان بخش زیادی از زائران و مجاوران امام هشتم (علیه‌السلام) را تشکیل می‌دهند، از سوی معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی طراحی و همزمان با ایام دهه کرامت و در آستانه روز میلاد امام علی بن موسی الرضا (علیه‌السلام) به زائران خردسال این بارگاه منور اهدا شد.

این اثر با شمارگان یک هزار نسخه به همت اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی و با نگارش مجید ملامحمدی و ارزیابی حجت الاسلام والمسلمین سید محمود مرویان حسینی جمع بندی و در ایام ولادت با برکت امام رضا (علیه‌السلام) در اختیار زائران کودک قرار گرفت.

نوسینده زیارتنامه «گل یاس» تلاش کرده است زندگی نامه مختصر امام رضا (علیه‌السلام) همراه با برخی آداب زیارت را با حال و هوایی کودکانه باز نویسی کند.

 

معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی محصولات فرهنگی متعددی در قالب‌های جذاب و متنوع با رویکرد توسعه و گسترش فرهنگ رضوی در راستای آگاهی بخشی و آشنایی کودکان با سیره اهل بیت(علیهم‌السلام) طراحی و تولید می‌کند که کتاب زیارت‌نامه امام رضا (علیه‌السلام) ویژه کودکان یکی از محصولات تولیدی این مجموعه است.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار