168286
۰۸ مرداد ۱۳۹۷
توسط انجمن تسکین صورت می‌گیرد؛

برگزاری کارگاه‌های ادبیات کودکان و بلند خوانی کتاب کودک و نوجوان

مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) از برگزاری کارگاه‌های دو روزه و یک روزه برای آموزگاران، مربیان و والدین خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، جواد میلانی اظهار داشت: انجمن تسکین کارگاه دو روزه ادبیات کودکان و بلندخوانی کتاب کودک و نوجوان و کارگاه یک روزه آوا‌‌ورزی و الفبا‌ورزی برای آموزگاران، مربیان و والدین برگزار می‌کند.

وی کارگاه ادبیات کودکان و بلندخوانی کتاب کودک و نوجوان را در راستای آشنایی با اندیشه‌های «توران میرهادی» بانوی ادبیات کودک و نوجوان ایران زمین و مادر آموزش و پرورش نوین عنوان کرد و بیان داشت: این کارگاه در روز نخست به شناخت ادبیات کودکان، آشنایی با ویژگی‌های کتاب‌های با کیفیت و شناخت عناصر داستان می‌پردازد و در روز دوم روش‌های بلندخوانی و شناخت و کارکرد تصویر و کتاب‌‌های تصویری توسط نسیم یوسفی آموزش‌گر کارگاه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

میلانی در ادامه افزود: کارگاه آواورزی و الفباورزی یک روزه بوده و به تقویت توانایی خوب گوش دادن، شناخت و پردازش آواها و رانش درست آواها، تقویت هوش زبانی، منطقی و اجتماعی کودک، درست و زیبا سخن گفتن و چیر‌ه‌گی بر آواها و نواها می‌پردازد.

مدیرعامل انجمن تسکین با تاکید بر اینکه پس از اتمام کارگاه به شرکت‌کنندگان گواهی اعطا خواهد شد، گفت: کارگاه آواورزی و الفباورزی روز یک‌شنبه 21 مرداد ماه از ساعت 9 صبح تا ساعت 16 و کارگاه ادبیات کودکان و بلندخوانی کتاب کودک و نوجوان روزهای دوشنبه و سه‌شنبه 22 و 23 مردادماه از ساعت 9 صبح تا ساعت 15 در محل دفتر تسکین واقع در خیابان شریعتی، خیابان بارون آواک، رو به روی پاساژ شیک، ساختمان آواک پلاک 1416 طبقه پنجم برپا می‌شود.

 

گفتنی است، علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09057824199 تماس حاصل فرمایند.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار