موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
166978
۰۱ مرداد ۱۳۹۷

حقوق کودکان به روایت پوستر

موسسه صبا فعالیت هنرمندان جوان را با موضوع حقوق کودک در قالب طراحی گرافیک و پوستر به نمایش می‌گذارد.

به گزارش کودک پرس ، نمایشگاه پوستر «حقوق کودکان»، عصر روز دوشنبه اول مرداد از ساعت 17 تا 20در نگارخانه های «لرزاده» و «فرشچیان» گشایش می یابد.

این مجموعه که به همت دانشگاه علم و فرهنگ و انجمن حمایت از حقوق کودکان به نمایش در می آید در برگیرنده 50 اثر از 46 هنرمند جوان از میان دانشجویان گرافیک دانشگاه علم و فرهنگ است.

آثار ارایه شده طی پروژه ای با هدف آگاه سازی جامعه با حقوق جسمی، روانی، معنوی و اجتماعی کودک، شکل گرفته که در قالب ۱۰ موضوع: “کودک و حریم شخصی، کودک و جنگ، کودک و‌کار، کودک و خشونت خانگی، کودک و حق بازی، کودک و حق تحصیل،ازدواج کودکان”ارایه می شود.

در این پروژه که با نظارت دکتر ندا تولایی انجام گرفته ابتدا دانشجویان در مورد هر یک از این مفاهیم و موضوع ها، مطالعاتی گسترده داشته و سپس، ایده های خود را با بیان بصری و فرم زیبایی شناسانه طرح و اجرا کرده اند.

 

آثار خلق شده پس از بررسی و‌کارشناسی توسط هیات داوران از میان صدها پوستر طراحی شده انتخاب و به نمایشگاه، راه یافته است.

دکتر ندا تولایی کیوریتور و مدیر این پروژه پژوهشی و هنری، سابقه چندین سال تدریس در دانشگاه های الزهرا و علم و فرهنگ، مدیر هنری و عضو هیات مدیره شرکتهای تبلیغاتی و هنری را در کارنامه خود دارد.

 

 

نمایشگاه «حقوق کودکان» با نمایش پوسترهایی در ارتباط با حوزه حقوق کودک، از ۲ تا ۸ مردادماه، همه روزه- به جز ایام تعطیل از ساعت ۱۰ الی ۱۸، میزبان عموم علاقمندان خواهد بود.

 

 

 

 

منبع: ایسکانیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار