166907
۰۱ مرداد ۱۳۹۷
مقدری:

اتاق مراقبت از کودک در پروژه‌های شهرداری راه‌اندازی می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اتاق مراقبت از کودک در پروژه‌های در دستور کار شهرداری راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، مهدی مقدری در خصوص طرح پیشنهادی پنج نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص “ایجاد اتاق مراقبت کودک در فضاهای عمومی شهر اصفهان” اظهار کرد: این طرح به منظور ارایه خدمات بهتر به عموم شهروندان از سوی اعضای شورای شهر ارایه شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فضاهای عمومی از جمله پایانه‌های مسافربری، سرویس‌های بهداشتی، فضاهای تفریحی و فضاهای خدماتی که توسط شهرداری بهره برداری می‌شود، فضای لازم برای مراقبت از کودک را ندارد، افزود: در این فضاها مادرانی که دارای کودک هستند برای شیردهی و یا تعویض پوشاک فرزندشان دچار مشکل هستند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه طرح پیشنهادی”ایجاد اتاق مراقبت کودک در فضاهای عمومی شهر اصفهان” در کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان بررسی شده است، افزود: بررسی نهایی این طرح فردا در جلسه علنی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح اختصاص فضایی برای مراقبت از کودکان در فضاهایی که توسط شهرداری در دست بهره‌برداری است انجام خواهد شد ضمن اینکه چنانچه فضاهای موجود قابلیت ایجاد اتاق مراقبت از کودک را دارد باید مورد بازنگری قرار گیرد.

منبع: ایمنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار