166687
۳۱ تیر ۱۳۹۷

همايش «دختران آفتاب» در يزد برگزار شد

به مناسبت میلاد حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) و روز دختر، همایش «دختران آفتاب» با حضور چند تن از خدام حرم حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) و بیش از ۳۵۰ نونهال و نوجوان پرشور یزدی در حسینیه ام‌الائمه(سلام‌الله علیها) يزد برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، در اين همايش كه به همت هیئت انصارالزهرا(سلام‌الله علیها) برگزار شد، خادمان حرم حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) همراه با پرچم متبرک و معطر حرم در میان سلام و صلوات حاضران حضور یافته و با مدیحه‌سرایی درباره حضرت، عرض ارادت‌های خود را نثار این بانوی مکرمه کردند و زیارت از راه دور را برای این جمع دختران انقلابی رقم زدند.

یکی از خدام  نیز در ادامه ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) و روز دختر در رابطه با ویژگی‌های حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) سخنرانی کرد و باخدابودن ایشان را از مهم‌ترین آن‌ها برشمرد.

 

اجرای تتائر شاد و جذابی با مضمون دغدغه‌ها و مشکلات نوجوانان این عصر، توسط طلاب حوزه حضرت زینب(سلام‌الله علیها)، تلاوت قرآن توسط حافظان و حاملان قرآن، همخوانی سرود، مولودی‌خوانی، معرفی کتاب، اهدای بسته‌های فرهنگی و نمک تبرک، غرفه کتاب و قرعه‌کشی 15 نفر به سفر مشهد مقدس از دیگر بخش‌های همایش دختران آفتاب در شب میلاد خواهر خورشید بود.

 

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار