موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
166604
۳۱ تیر ۱۳۹۷

مسئولان به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان توجه کنند

کارگردان و مدرس تئاتر گفت: مسئولان آماده سازی زیرساخت‌های برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان را پیگیری ‌و به آن توجه کنند.

به گزارش کودک پرس ، علی پویان افزود: هر سال زمان برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در شهر همدان، اعلام می شود که زیرساخت‌ها تا سال آینده و دوره بعدی این جشنواره، تکمیل خواهد شد.
وی ادامه داد: این در حالیست که در عمل این اتفاق نمی افتد، دوره بعدی جشنواره با همان زیرساخت‌های تکمیل و امکانات فراهم نشده در همان شهر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، رویدادی بین المللی است، اضافه کرد: با وجود برگزاری چند دوره این جشنواره، هنوز سالن های مناسبی درخور آن در همدان آماده نشده است.

کارگردان نمایش «گالیله»، مسئولان را مقصر آماده نشدن زیرساخت‌های برگزاری این جشنواره معرفی کرد و گفت: این افراد اهمیتی به وضعیت اجرایی نمی‌دهند و تنها برگزاری بخشی از جشنواره را برعهده گرفته اند.
به گفته وی، مسئولان برای ارزیابی و رسیدگی به وضعیت موجود برای برگزاری جشنواره به همدان نمی روند که این آسیب زننده است در حالیکه برای بهبود زیرساخت‌های این شهر نیاز به انگیزه وجود دارد.

پویان با بیان اینکه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان می‌تواند در شهرهای دیگری جز همدان برگزار شود، گفت: می توان دیگر استان‌ها را ارزیابی و جشنواره را به جایی منتقل کرد که زیرساخت لازم را داشته باشد.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار