166585
۳۱ تیر ۱۳۹۷
واکنش دفتر یکی از نماینده‌های هرمزگان در مجلس به یک کمپین؛

تامین بیمه درمانی و بهسازی مسکن نوجوان یتیم بیمار بندرعباسی انجام می‌شود

دفتر حسین هاشمی تختی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به کمپین حمایت از یک نوجوان یتیم بیمار دیابتی ساکن شهرک توحید بندرعباس با هماهنکی با دستگاه‌های مربوطه به کمک این بیمار شتافت.

به گزارش کودک پرس ،پس از راه اندازی کمپین حمایت از علی امیری، نوجوان یتیم مبتلا به بیماری دیابت توسط خبرگزاری شبستان در فضای مجازی، دفتر حسین هاشمی تختی، نماینذه بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس نیز به این کمپین پیوست.

با هماهنگی دفتر این نماینده با اداره کل کمیته امداد هرمزگان، منصوری مشاور و نماینده حسین هاشمی تختی، الهیاری مدیرکل کمیته امداد هرمزگان، هاشمی رییس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس و جمعی از امدادگران صبح امروز با حضور در منزل علی امیری، از این بیمار و خواهرش معصومه که هشت سال دارد و او نیز به دیابت مبتلاست عیادت کردند.

 

 

در این دیدار مقرر شد که کمیته امداد علاوه بر کمک مالی به این بیمار، وی را تحت پوشس قرار داده و نسبت به تامین هزینه های تعمیر و بهسازی مسکن، معرفی برادرش جهت دریافت معافیت به حوزه نظام وظیفه و پیگیری برای بیمه تکمیلی علی امیری نیز اقدام کند.

علی امیری بیش از ۱۰ سال می باشد که به دیابت مبتلاست؛ وی تا اسفند ۹۵ نان آور خانه بود. پس از شکستگی لگن و عمل جراحی اما بخاطر پوکی استخوان زمین گیر می شود.

او و خواهر هشت ساله اش هر دو دیابت دارند و هزینه ماهیانه انسولین آنها ۲۴۰ هزار تومان است و به علت فقر شدید نمی توانند مرتب انسولین دریافت کنند و از این رو پاهای علی کبود و زخم شده، به بینایی و کلیه های وی آسیب وارد شده و افت شدید گلبول خون پیدا کرده بود که در انتقال به شیراز درمان شد.

علی امیری ۲۰ روز پیش به همت مردم نیک اندیش برای درمان به شیراز منتقل می شود که پس از بهبودی نسبی روز گذشته به بندرعباس بازگشته است.

 

 

 

 

منبع: شبستان

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار