موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/کودک پلاس
166526
۳۰ تیر ۱۳۹۷
فیروزمنش:

“راپا” خلا‌های آموزش و پرورش را جبران می‌کند/ طرح‌درس‌های ایرانیزه براساس متد‌های روانشناسی برای کودک و نوجوان

موسس گروه دانش‌بنیان راپا با اشاره به تهیه طرح‌درس‌های بومی براساس متد‌های روانشناسی برای کودک و نوجوان گفت: فعالیت‌های راپا می‌تواند خلا‌های آموزش و پرروش را جبران کند.

به گزارش کودک پرس ،ابوالفضل فیروزمنش روانشناس بالینی و موسس گروه دانش‌بنیان “راپا” درباره این شرکت بیان کرد: در راپا برای کودکان و نوجوانان (رده‌های سنی ۸ تا ۱۱ سال)، طرح درس‌هایی را براساس متد‌های روانشناسی، نوروساینس و علوم شناختی تدارک دیده‌ایم.

وی با بیان اینکه طرح درس‌ها براساس متد‌های خاص ایرانیزه و بومی شده‌اند، ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی را همواره در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

فیروزمنش راپا را نماینده اوریگامی ژاپن در ایران دانست و بیان کرد: ضمن حمایت گروه روانشناسی اوریگامی از شرکت، یکی از تیم‌های تخصصی ما روی اوریگامی و فعالیت‌های مرتبط با آن از جمله آموزش علوم، خلاقیت و مهارت‌های دست‌ورزی و … فعال است.

وی درباره حمایت وزارت آموزش پرورش از این فعالیت توضیح داد: راپا یک گروه نوپا، جوان و جویای نام است و تلاش دارد بستر‌های لازم را برای فعالیت هرچه بهتر خود فراهم کند از این رو حمایت و استقبال آموزش و پرورش از فعالیت ما به تبع می‌تواند شرایط بهتری را رقم زند.

موسس گروه دانش‌بنیان راپا ادامه داد: از سوی دیگر خلا‌های موجود در آموزش و پرورش مطمئنا با فعالیت گروه‌هایی همچون راپا جبران خواهد شد.

وی عنوان کرد: ما همواره سعی کردیم تیم خود را از دانشجویان خوب دانشگاه‌های ایران مثل دانشگاه تهران و شهیدبهشتی تشکیل دهیم و ضمن حضور مسئول پرورشی، آموزشی و رسانه این تیم را تخصصی کنیم؛ هرچند که تاکنون در این راه حمایت پارک فناوری پردیس را نداشته‌ایم، اما در آینده حمایت آن‌ها حتما شامل حال ما خواهد شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار