موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
166392
۲۸ تیر ۱۳۹۷
بنیاد سینمایی فارابی برگزار می‌کند؛

فراخوان المپیاد فیلمسازی نوجوانان با آثار سه دقیقه‌ای

بنیاد سینمایی فارابی بر اساس مصوبات شورای راهبردی و سیاست‌گذاری کودک و نوجوان، با همکاری انجمن سینمای جوانان ایران، دومین «المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان کشور» را در دو بخش «فیلم» و « فیلمنامه» برگزار می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، این بنیاد و انجمن سینمای جوانان ایران، دومین «المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان کشور» را با پذیرش فیلم‌های 3 دقیقه ای با موضوع آزاد و بین نوجوانان گروه سنی 9 تا 16 سال برگزار می کنند.

در این دوره از المپیاد هیات داوران به فیلم‌هایی با محورهای: « ایران من، شهر من، روستای من، خانه من، خانواده من، دوستان من، نوع دوستی، همیاری، نشاط و کودکی، خلاقیت در زندگی، دشمنان ما» توجه ویژه دارد.

این جشنواره با اهداف ایجاد زمینه مناسب برای حضور فعال نوجوانان مستعد، یافتن ایده های نو در سینمای کودک و نوجوان، ایجاد زمینه برای بروز استعدادهای هنری نوجوانان، ایجاد شرایط مناسب برای کشف و معرفی فعالان در حوزه تخصصی سینمای کودک و نوجوان، زمینه سازی برای گسترش فعالیت در حوزه سینمای کودک و نوجوان، ارتقا و رشد فرهنگ، دانش و ذائقه هنری نوجوانان از طریق فیلم کوتاه، معرفی توانمندی های فیلم کوتاه به عنوان رسانه، 8 تا 14 شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

علاقه‌ مندان می‌توانند، برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به نشانی اینترنتی www.iycs.ir مراجعه کنند.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار