166233
۲۷ تیر ۱۳۹۷

برگزاری سومین مرحله آموزش مدرسین بومی

این دوره توسط ستاد اقامه نماز استان فارس و با همکاری ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مجتمع فرهنگی ورزشی ولایت برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، این دوره توسط ستاد اقامه نماز استان فارس و با همکاری ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مجتمع فرهنگی ورزشی ولایت برگزار شد. در این دوره که در ۲ روز و ۱۰ جلسه برگزار شد، تعداد ۲۰ نفر از مدرسین بومی در حوزه کودک، نوجوان و خانواده شرکت کردند. حجت الاسلام و المسلمین علی سقاچی در افتتاحیه این برنامه اظهار داشت: اقامه نماز در جامعه نیاز به یک برنامه همه جانبه دارد و همه مردم و مسئولین باید در این امر مساعدت نمایند.

وی نقش اساتید تخصصی بومی را در ترویج این فریضه ارزشمند و در برگزاری نشست های تخصصی نمازشناسی و شیوه های دعوت به نماز حادز اهمیت فراوان دانسته و تصریح کرد: هر استاد باید یک ستاد اقامه نماز متحرک باشد و با برگزاری دوره های سالانه به دنبال بروز شدن اساتید و ارائه محتوای جدید هستیم تا توان پاسخگویی به شبهات افزایش یابد و بتوانیم به نحو موثرتری با خانواده ها و نسل نوجوان و جوان ارتباط برقرار کنیم. همچنین دکتر اکبر اجرایی دبیر اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این دوره به میزبانی این دانشگاه ابراز داشت: باید تا زمانی که از دست ما برمی آید و مسئولیت اداری و حقوقی بر عهده داریم از تمام ظرفیت خود برای اقامه نماز استفاده کنیم.

 

گفتنی است در حاشیه این دوره جلسه سه جانبه ای نیز فی مابین، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس، معاونت فرهنگی آموزشی و پژوهش ستاد اقامه نماز و مدیر روابط عمومی و دبیر اقامه نماز دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار و در خصوص راه های برگزاری برنامه های مشترک بحث و تبادل نظر گردید.

 

 

 

 

منبع: ستاد اقامه نماز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار