165983
۲۶ تیر ۱۳۹۷

دختران ارومیه‌ای به فینال والیبال قهرمانی کشور راه یافتند

تیم والیبال دختران نوجوان ارومیه با کسب پنج پیروزی پیاپی به فینال مسابقات قهرمانی کشور راه یافته سه‌شنبه برای قهرمانی مقابل چهار محال و بختیاری قرار می‌گیرند.

به گزارش کودک پرس ، مربی تیم والیبال دختران نوجوان ارومیه با اشاره به پیروزی سه بر صفر این تیم مقابل قم در مرحله نیمه نهایی و راهیابی به دیدار فینال افزود: این رقابت ها از 22 تیر ماه جاری به میزبانی استان زنجان آغاز شده که با پایان یافتن مرحله مقدماتی و نیمه نهایی، دیدارهای فینال و رده بندی آن فردا سه شنبه /26 تیر ماه/ به انجام می رسد.
سیمین ایرجی بیان کرد: تیم والیبال ارومیه به نمایندگی از استان آذربایجان غربی نماینده شایسته ای برای حضور در این رقابت هاست و در نخستین دیدار موفق شد تیم میزبان را با پیروزی سه بر صفر پشت سر بگذارد.
وی گفت: در دومین دیدار با کسب پیروزی سه بر یک مقابل خراسان شمالی 6 امتیازی شدیم و صعود زودهنگام خود به مرحله نیمه نهایی را قبل از برگزاری آخرین دیدار مرحله مقدماتی مسجل کردیم.
وی ادامه داد: در سومین دیدار مقدماتی که حکم بازی تشریفاتی را برای تیم ما داشت توانستیم تیم چهار محال و بختیاری را نیز پشت سر بگذاریم.

ایرجی با اشاره به اینکه بازیکنانش در رده سنی زیر 14 سال توپ می زنند، گفت: هدایت تیم های پایه در سطح نوجوانان بسیار سخت تر از رده های جوانان و بزرگسالان است زیر بازیکنان به دلیل کم تجربگی در برخی مواقع احساسی عمل می کنند که در این مواقع شناخت کافی از روحیه تک تک بازیکنان، توجه به مسایل روحی و روانی و آرامش دادن به آنها از سوی مربی می تواند حلال مشکلات باشد.
وی در ادامه گفت: دیدار فینال مقابل تیم چهار محال و بختیاری خواهد بود و با توجه پیروزی مقابل این تیم در دیدار مقدماتی روحیه خوبی داریم و شانس خود را برای قهرمانی بسیار زیاد می دانیم.

سال گذشته تیم والیبال جوانان دختران ارومیه قهرمان و تیم امید دختران ارومیه نیز مقام نایب قهرمانی مسابقات کشور را به خود اختصاص دادند.

 

امسال نیز اسما سعیدی بازیکن جوان ارومیه ای به همراه تیم ملی زیر 19 سال جوانان ایران به مسابقات قهرمانی 2018 آسیا اعزام شده است.

 

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار