165979
۲۶ تیر ۱۳۹۷

رفتار بی‌رحمانه پلیس آمریکا با نوجوان مبتلا به اوتیسم+ فیلم

فیلمی که به‌تازگی منتشر شده رفتار بی‌رحمانه پلیس آمریکا با یک نوجوان ۱۹ساله مبتلا به اوتیسم را نشان می‌دهد.

به گزارش کودک پرس ، فیلمی که به‌تازگی منتشر شده نشان می‌دهد پلیس تگزاس با شوک الکتریکی به نوجوانی که به بیماری اوتیسم مبتلا است حمله کرده است.

طبق گزارش رسانه‌های آمریکا «مایکل مور» 19ساله در حال پرتاب سنگ در محوطه حیاط در نزدیکی منزلش بوده که پلیس به او نزدیک شده و پس از چند سؤال و جواب به این نوجوان با شوک الکتریکی حمله کرده است.

فیلم منتشرشده نشان می‌دهد رفتار عجیب پلیس در حالی انجام شده که این نوجوان به تمامی دستورات پلیس عمل کرده و بارها ضمن معذرت‌خواهی تأکید می‌کند «اتفاق مهمی رخ نداده است».

پلیس بعد از آنکه از «مور» می‌خواهد به نوک خودکاری که در دست دارد خیره شود و با تکان‌های خودکار سر تکان دهد، ناگهان به او حمله‌ور شده و به او شوک الکتریکی وارد می‌کند.

 

خبرگزاری اسپوتنیک نوشته است: «فرد نوجوان در این فیلم، مضطرب به‌نظر می‌رسد و ضمن عمل به تمامی دستورات پلیس، بارها جملاتی مانند “من مشکلی ندارم”، “اتفاق مهمی نیفتاده”، “من یک نوجوان عادی هستم» و “نمی‌خواهید که من را دستگیر کنید” بر سر زبان می‌آورد».

«مور»، بعد از رفتار بی‌رحمانه پلیس هم بارها فریاد می‌زند «ببخشید»؛ «به من دست نزنید». یکی از افسران پلیس می‌گوید: «باز هم می‌زنمت».

 

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار