165931
۲۶ تیر ۱۳۹۷

رشد همه‌جانبه کودکان در مهدهای کودک بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان ایلام، گفت: امروزه لازم است که کودکان در بخش‌های مختلف در روند رشدشان مورد توجه قرارگرفته و مسیر رشد آنان همه‌جانبه باشد.

به گزارش کودک پرس ، دکتر زهرا همتی، مدیرکل سازمان بهزیستی استان ایلام، در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی این استان در بازدید از نمایشگاه رشد همه‌جانبه کودک به مناسبت هفته بهزیستی اظهار کرد: اظهار کرد: کودکان نیاز دارند که در همه رشته‌ها و بخش‌های فرهنگی، اجتماعی هنری و ورزشی موردتوجه قرار گیرند.

وی، بابیان اینکه در این مراکز رشد و تکامل همه‌جانبه با همه ویژگی‌های کودکانه را برای کودکان مدنظر قرار می‌دهیم، ابراز کرد: کودکان باید به‌گونه‌ای آموزش ببینند که در همه جنبه‌های انسانی رشد کنند.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام، یادآور شد: این نمایشگاه به والدین و متولیان امر نشان می‌دهد که کودکان نیاز به همه جنبه‌های کودکانه دارند و نه‌تنها در بخش آموزشی باید موردتوجه قرار گیرند بلکه باید در سایر جنبه‌ها به کودکان آموزش داده شود.

 

 

همتی، با اشاره به اینکه در مهدهای کودک بهزیستی والدین دیگر این نگرانی را ندارند که مشکلی برای کودکانشان پیش بیاید، ابراز کرد: انتظار می‌رود با مشارکت خیلی قوی والدین در جهت رشد و تکامل همه‌جانبه کودکان در این مراکز فعالیت شود.

وی، تصریح کرد: باید با فرهنگ‌سازی مناسب زمینه حضور کودکان در مهدهای کودک باید فراهم شود، حضور کودک در این مراکز موجب استقلال شخصیت و پرورش استعدادهای کودکان خواهد شد.

 

همتی، بابیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف و رویکردهای این سازمان رشد همه‌جانبه کودکان است، خاطرنشان کرد: مربیان و مدیران مهدهای کودک با به‌کارگیری راهکارهای علمی مناسبت در تربیت کودکان به‌عنوان آینده‌سازان جامعه اهتمام جدی دارند.

 

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار