165921
۲۶ تیر ۱۳۹۷
با چاشنی کتاب و کتابخوانی؛

پارک کودک شهر تالش میزبان بازی‌های کودکانه و قصه‌گویی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان تالش گفت: همزمان با برگزاری هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی و به کوشش کتابداران کتابخانه عمومی ۱۷ شهریور شهر تالش، ویژه برنامه قصه‌خوانی و نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در پارک کودک شهر برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، وحيد فرحي، رئيس اداره كتابخانه هاي عمومي شهرستان تالش افزود: این ویژه برنامه فرهنگی همزمان با میلاد مبارک کریمه اهل بیت حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) و به مناسبت هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی با استقبال جمع کثیری از کودکان، نوجوانان و جمعی از مادران علاقمند به کتاب و کتابخوانی در پارک کودک شهر تالش برگزار شد.

 

 

 

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تالش با بیان اهداف برگزاری این برنامه فرهنگی، ایجاد لذت مطالعه کتاب و خواندن و تقویت روحیه تعامل و همکاری در کودکان را از مهمترین دستاوردهای آن برشمرد.

 

 

فرحی اضافه کرد: کتابداران کتابخانه عمومی 17شهریور تالش با اجرای برنامه شعر خواني و قصه گویی از کتاب های مژده گل اثر محمود پور وهاب و مهمان خراسان اثر سعيد بيابانكي، از سری منابع هفتگانه هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوي توسط پريسا درويشي از اعضاي فعال این کتابخانه لحظاتی شادی و بیادماندنی برای کودکان رقم زدند.

وی همچنین توزیع برگه هاي ویژه نقاشي هشتمین جشنواره ملی كتابخواني رضوي در بين كودكان و خانواده ها و ارائه توضیحات کامل در خصوص نحوه شرکت در جشنواره توسط کتابداران را از دیگر بخش های این مراسم عنوان کرد. گفتنی است در پایان این ویژه برنامه با اهدای جوایز ارزنده به همه کودکان شرکت کننده از سوی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تالش از آنها تقدیر شد.

 

شهرستان تالش هم اکنون دارای4باب کتابخانه عمومی نهادی در شهرهای اسالم، لیسار، حویق و تالش است و مردم روستای چوبر این شهرستان بزودی شاهد افتتاح پنجمین کتابخانه عمومی این شهرستان خواهند بود.

 

 

 

 

منبع: خزرآنلاین

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار