موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
165860
۲۵ تیر ۱۳۹۷

جشن امضای کتاب با حضور مصطفی رحماندوست

آیین جشن امضای کتاب با حضور مصطفی رحماندوست، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان، برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، به مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان آیین جشن امضای کتاب با حضور مصطفی رحماندوست، شاعر و نویسنده پیشکسوت ادبیات کودک و نوجوان، در فروشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود.

مصطفی رحماندوست شاعر، نویسنده و مترجم نام‌آشنای کتاب‌های کودک و نوجوان در سال 1329 در همدان متولد شد. وی پس از اخذ مدرک کارشناسی زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران، به عنوان کارشناس کتاب‌های خطی در کتابخانه مجلس مشغول به کار شد و سپس به عنوان مدیر مرکز نشریات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیر مسئول نشریات رشد، سردبیر رشد دانش‌آموز، سردبیر و پدیدآورنده سروش کودکان و نوجوانان به فعالیت خود ادامه داد.

از جمله آثار این نویسنده پیشکسوت می‌توان به «فرهنگ آسان: دانشنامه ویژه کودکان»، «فرهنگ ضرب‌المثل‌ها: مجموعه‌ای از ضرب‌المثل‌های ایرانی»، مجموعه شعرهای «قصه پنج انگشت»، «بازی با انگشت‌ها»، «کلاغه می‌گه قار قار»‌، «ببعی میگه بع بع» و «نازآوا» اشاره کرد.

 

 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند ساعت 17:30 چهارشنبه 27 تیرماه 1397 به فروشگاه امیرکبیر واقع در میدان انقلاب، مقابل سینما بهمن، بازارچه کتاب، پلاک 14 مراجعه کنند.

 

 

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار