165595
۲۴ تیر ۱۳۹۷

تجاوز و سوء استفاده ۷۰ مرد از یک دختر نوجوان انگلیسی

کیت الیشا که اولین بار در ۱۸ سالگی مورد تجاوز قرار گرفت، گفت که پس از آن چندین بار مورد حمله قرار گرفتم و باور کردم که یک ابزار جنسی غیرانسانی هستم.

به گزارش کودک پرس ، یک زن فاش کرد که توسط بیش از 70 مرد به طرز وحشیانه ای مورد تجاوز و سوء استفاده قرار گرفته است، اما اکثر آنها هنوز در حال خیابان گردی هستند.

 

 

کیت الیشا که اولین بار در 18 سالگی مورد تجاوز قرار گرفت، گفت که پس از آن چندین بار مورد حمله قرار گرفتم و باور کردم که یک ابزار جنسی غیر انسانی هستم.

الیشا که قربانی باندهای قاچاق شده بود، گفت که مرا در سراسر انگلیس می بردند و به بسیاری از مردان اهدا می کردند (گاهی اوقات 10 مرتبه در یک شب).الیشا اظهار داشت: “آنها مرا به نقطه ای از حقارت رساندند که تبدیل به یک ابزار جنسی شدم و این انسان نبود، بلکه فقط یک کالا بود.”

وی افزود: “به نقطه ای مرا رساندند که باور کردم این چیزی است که من بودم.”سوء استفاده جنسیِ وحشتناک به نظر وی زندگی عادی بود.

نهایتا او به مواد مخدر معتاد شد و طبق گزارش ها از اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) رنج می برد.خوشبختانه، پس از سال ها سوء استفاده توسط مردان میدلندز غربی، موفق به فرار از این باندها شد.وی با ابراز خوشنودی از فرارش، گفت که دیگران مانند من خوش شانس نیستند و مجبور به روسپی گری (تن فروشی) هستند.

کیت الیشا گفت که چند روز قبل از گرفتن دیپلم، وقتی برای اولین بار مورد تجاوز قرار گرفت، مانند یک خرگوش هراسان خُشکش زده بود.او شجاعانه به پلیس در عملیات زیر زمینیِ شناسایی این باند کمک کرد.

 

 

اما وجود تحقیقات پلیس، تنها دو تن از مهاجمان جنسی کیت روانه زندان شدند و اکثر آنها هنوز در خیابان ها راه می روند.

تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

 

این قربانی، داستان زندگی خود را در کتابی با نام “هیچ راهی وجود ندارد” بیان کرده است.

 

 

 

 

منبع: تیتر۱

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار