165579
۲۴ تیر ۱۳۹۷

۲ کشته در حادثه انحراف خودرو در بابل

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از وقوع حادثه رانندگی در محور” بابل – آمل” و مرگ ۲ نوجوان ۱۳ و ۱۵ ساله در این حادثه خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ “علیرضا قدمی” با اعلام این خبر، گفت: در ساعت 23 و 10 دقیقه شب گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور “آمل- بابل”، ماموران انتظامی و پلیس راه سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، یک دستگاه خودرو سواری پژو روآ به رانندگی نوجوانی 15ساله و سرنشینی نوجوان 13ساله به علت نامعلومی از مسیر خود منحرف و با تیر برق کنار جاده برخورد کرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان، اظهار داشت: در این حادثه راننده خودرو به علت شدت جراحات وارد در دم فوت کرد و سرنشین خودرو که به شدت مصدوم شده بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات فوت کرد.

سرهنگ قدمی با اشاره به اینکه علت تامه حادثه تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده پژو روآ اعلام شد به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد برای حفظ جان خود و دیگران قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان همچنین به خانواده بر مراقبت بیشتر از فرزندان خود هشدار داد.

منبع: خبرگزاری پلیس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار