165366
۲۳ تیر ۱۳۹۷

اعلام هفت عنوان کتاب در خصوص جشنواره کتابخوانی رضوی در اردکان

جشنواره کتابخوانی رضوی امسال بر اساس هفت کتاب در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال تا پایان تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، رئیس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان اردکان، گفت: هفت عنوان کتاب با موضوع حضرت امام رضا (علیه‌السلام) و حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله علیها) در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی انتخاب شده است.
حسین پایدار افزود: جشنواره یاد شده همزمان با سراسر کشور در اردکان نیز آغاز شده و کتابخانه های عمومی با تمام ظرفیت خود در حال فعالیت در این زمینه هستند.

وی اشاره کرد : جشنواره امسال بر اساس هفت کتاب در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال تا پایان تیرماه برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای دریافت کتاب و پاسخنامه به 14 کتابخانه عمومی سراسر شهرستان اردکان مراجعه کنند.
پایدار جمع خوانی کتاب های این جشنواره، نشست های کتاب‌خوان با محوریت کتب رضوی، قصه‌گویی بر اساس دو کتاب کودک این جشنواره و برپایی نمایشگاه کتاب از منابع این جشنواره از جمله فعالیت های جنبی این جشنواره اعلام کرد.

 

هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترویج سیره ی حضرت امام رضا(علیه‌السلام)‌ و فرهنگ کتابخوانی با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور و بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(علیه‌السلام) در کتابخانه های عمومی سراسر کشور برگزار می شود.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار