165363
۲۳ تیر ۱۳۹۷

بهره‌مندی ۶ هزار دختر از برنامه‌های رواق کودک و نوجوان آستان مقدس

همزمان با فصل بهار بیش از ۶ هزار خردسال، کودک و نوجوان دختر از برنامه‌های رواق کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها بهره‌مند شدند.

به گزارش کودک پرس ، رواق خردسال، کودک و نوجوان دختران آستان بانوی کرامت سلام‌الله علیها در فواصل مختلف سال به سه گروه سنی خردسال کودک و نوجوان برنامه فرهنگی و معارفی متنوعی را ارائه می‌کند که این برنامه‌ها بسته به مناسبت‌های ملی و مذهبی برای مخاطبان متفاوت طراحی‌شده است.

پذیرش رواق در سه نوبت صبح، ظهر و عصر صورت می‌گیرد و همزمان با فصل بهار 2 هزار 351نفر خردسال، 2 هزار 235 نفر کودک و هزار 423 نفر نوجوان دختر در رواق کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها پذیرش‌شده‌اند که درمجموع بیش از 6 هزار کودک و نوجوان دختر از برنامه‌های فرهنگی و معارفی رواق کودک و نوجوان بهره‌مند شده‌اند.

همچنین در ایام مناسبتی ماه مبارک رمضان نیز برنامه‌های معارفی متناسب با این ماه  برای نوجوانان دختر در روزهای پنجشنبه برگزار شد و اضافه بر این همزمان با روز حجاب و عفاف و سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه سلام‌الله علیها محفل معارفی« دختران خورشید» به‌صورت گسترده در عصر میلاد بانوی کرامت در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

 

ترویج فرهنگ ناب محمدی، آموزش سیره و سبک زندگی فاطمی، آموزش احکام فقهی دختران و مسائل مربوط به مهدویت ازجمله موضوعاتی است که در قالب فعالیت‌های نمایشی، حلقه‌های معرفتی، برگه‌ها و بروشورهای رنگ‌آمیزی، نمایش عروسکی، فیلم کوتاه، نقد پویانمایی‌های مشهور دنیا و کاردستی در رواق کودک و نوجوان آستان مقدس به دختران ارائه می‌شود.

 

لازم به ذکر است، همزمان با رواق کودک و نوجوان در شبستان نجمه خاتون سلام‌الله علیها، واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث خواهران نیز دوره‌های معارفی و کلاس‌های آموزشی تابستانی برای رده سنی کودک و نوجوان در حال برگزاری است که آموزش حفظ و قرائت قرآن، تفسیر، فقه و احکام و مهدویت از مهم‌ترین دوره‌های آموزشی تابستانی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت علیه‌السلام برای دختران است.

 

 

 

 

منبع: برنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار