165093
۲۱ تیر ۱۳۹۷

بازیکنان نوجوان نیاز به افزایش تجربه بازی در سطح بین‌المللی دارند

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان معتقد است بازیکنان در این رده سنی نیاز به افزایش تجربه بازی در سطح بین‌المللی دارند.

به گزارش کودک پرس ،  عباس چمنیان درباره اردوی آماده سازی و دو دیدار تدارکاتی با تیم آذربایجان گفت: آماده سازی برای قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2019 که شهریور ماه در مالزی برگزار می شود، از اهداف عمده بازی های تدارکاتی در آذربایجان بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در ادامه اظهار داشت: معتقدم بازیکنان در این رده سنی نیاز به افزایش تجربه بازی در سطح بین المللی دارند،بنا بر این با حمایت های فدراسیون فوتبال به باکو سفر کرده ایم و دو دیدار تدارکاتی با تیم زیر 17 سال آذربایجان برگزار کردیم.

وی افزود: با توجه به اینکه مسابقات آسیایی دو ماه و نیم دیگر برگزار می شود، تصمیم به برگزاری دیدار های تدارکاتی در رده سنی نوجوانان گرفتیم. در این دو بازی که با آذربایجان انجام دادیم توانستیم از تمام بازیکنان استفاده کنیم و آنها را در شرایط مسابقه قرار دادیم. با توجه به اینکه تیم آذربایجان یک سال از بچه های ما بزرگتر بود هر دو بازی را با نتیجه خوب به پایان رساندیم. اما هنوز ضعف هایی داریم و تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا باید آنها را برطرف کنیم.

چمنیان گفت : تیم جمهوری آذربایجان تیم خیلی خوبی است، قبلا نیز با این تیم دو بار بازی کرده ایم و به نظرم این دو دیدار تدارکاتی به ما در زمینه آماده سازی و هماهنگی تیم ملی کمک بسزایی کرد. هدف گذاری کردیم پس از صعود در مسابقات آسیایی ، در جام جهانی از نایب قهرمانی دوره قبلی عبور کنیم و قهرمانی را به دست بیاوریم.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در پایان گفت: اردوی بعدی از 30 تیرماه آغاز می شود و اواسط مردادماه کمپ تمرینی را در ایتالیا برگزار و دو بازی دوستانه با تیم های جوانان آث میلان و اینترمیلان خواهیم داشتم.

 

 

 

 

منبع: فدراسیون فوتبال

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار