164958
۲۰ تیر ۱۳۹۷

برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک در شهریور ماه

با توجه به گرمای هوا درمرداد ماه مسئولان برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک تصمیم گرفتند تا نمایشگاه مذکوررا که قرار بود ۲۴ لغایت ۲۷ مردادماه برگزارشود، در تاریخ ۱۵ لغایت ۱۸ شهریور ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار کنند.

به گزارش کودک پرس ، مدیر اجرایی این نمایشگاه با بیان مطلب بالا گفت: بیش از 100 شرکت ایرانی برای حضور در نهمین نمایشگاه مادر کودک و نوزاد ثبت نام کرده‌اند و شرکتهایی از کشورهای ترکیه، چین و روسیه نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

محتشم امیری‌افزود: در نمایشگاه مادر، کودک و نوزاد سازمانهای حامی مادر، نوزاد و کودک، متخصصان مربوط به حوزه کودک، پوشاک، مبلمان، سیسمونی، اتاق خواب، لوازم بهداشتی، اسباب بازی و … حضور خواهند داشت.

 

نهمین نمایشگاه بین‌المللی مادر‌ نوزاد و کودک از سوی شرکت نمایشگاهی‌میلاد نور، سازمان توسعه و تجارت، شرکت سهامی نمایشگاههای بین‌المللی جمهوری اسلامی‌ایران ‌و با حمایت‌سازمان بهزیستی کشور، اداره کل بهزیستی استان تهران، وزارت اموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان مدارس غیر دولتی و مشارکتهای مردمی، مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان اداره کل اموزش و پرورش استان تهران و اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران و… برگزار می‌شود.

 

 

 

منبع: ایلنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار