164946
۲۰ تیر ۱۳۹۷
سرپرست فرمانداری شادگان:

۶۸۶ کودک شادگانی از خدمات مهدهای کودک بهره‌مند هستند

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: در حال حاضر نزدیک به ۶۸۶ کودک در سطح شهرستان شادگان از خدمات مهدهای کودک شهری و روستایی زیر نظر اداره بهزیستی این شهرستان بهره‌مند هستند.

به گزارش کودک پرس ، سعید حاجیان در حاشیه بازدید از مهد کودک های این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سطح کل شهر و روستاهای این شهرستان ۲۶ مهدکودک وجود دارد که زیر نظر مربیان بهزیستی اداره می‌شوند.

سرپرست فرمانداری شادگان تصریح کرد: یکی از شاخصه های توسعه، افزایش و گسترش مهدهای کودک و پیش دبستانی ها است که کودکان بیشتری بتوانند در چترحمایتی آنها قرار گیرند.

وی با اشاره به ضرورت توجه به مسائل آموزشی و تربیتی کودکان از سنین پائین بیان کرد: موضوع آموزش باید از سنین کودکی مورد توجه قرار بگیرد و در این میان مهدکودک ها به عنوان مراکزی که نگهداری کودکان را بر عهده دارند، در این زمینه نقش مهمی را ایفا می کنند.

حاحیان ادامه داد: اداره بهزیستی شهرستان شادگان تلاش می کند تا بر فعالیت مهدکودک ها نظارت کرده تا خدمات مطلوب تری در این مراکز ارائه شود.

وی متذکر شد: ارتقای سطح آموزشی کودکان و آماده سازی آنان برای حضور هر چه موثرتر در اجتماع در مهدکودک ها دنبال می شود.

سرپرست فرمانداری شادگان بیان کرد: بدون تردید تعامل خانواده ها و استفاده از ظرفیت های مختلف، می تواند در گسترش خدمات ارائه شده در مهدکودک ها موثر باشد.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار