164876
۲۰ تیر ۱۳۹۷
فرشاد علیزاده:

امیدوارم قهرمانی فرنگی‌کاران نوجوان نادیده گرفته نشود

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران پس از کسب عنوان قهرمانی جهان گفت: امیدوارم این موفقیت بزرگ به چشم مسئولان بیاید و از این بچه‌ها حمایت شود.

به گزارش کودک پرس ، تیم‌ کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان پس از کسب عنوان قهرمانی جهان از زاگرب کرواسی به تهران بازگشت و مورد استقبال جمعی از مسئولان و مردم علاقمند به کشتی قرار گرفت.

فرشاد علیزاده سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان با توجه به قهرمانی این تیم در رقابتهای جهانی گفت: این قهرمانی با کسب ۶ مدال میسر شد اما بچه های ما می توانستند مدال های بیشتری کسب کنند که به دلیل مشکلات مختلف از جمله مسادل داوری، امکان‌پذیر نشد. نوجوانان ایران مثل همیشه ثابت کردند در صورت توجه و حمایت کافی می توانند در رده های بالاتر یعنی جوانان و بزرگسالان هم به عنوان قهرمانی جهان و المپیک هم دست یابند.

وی تصریح کرد: فرنگی کاران تیم نوجوانان این بار، توانایی و لیاقت خود را با کسب عنوان قهرمانی جهان اثبات کردند که امیدوارم متولیان ورزش کشورمان، افتخار آفرینی آنها را ببینند و این نیروهای آینده ساز و توانمند را مورد حمایت بیشتر قرار دهند.

سرمربی تیم فرنگی نوجوانان در خاتمه، کسب قهرمانی این تیم را حاصل همدلی و تلاش تمامی عوامل تیم دانست و گفت: همگی برای این تیم زحمت کشیدند، از اعضای کادر فنی تا یکایک بچه ها و همچنین بزرگان و پیشکسوتانی که به خانه کشتی می آمدند و دل این بچه ها را با حمایت های خود شاد می کردند. کار بسیار سختی را در رقابتهای جهانی داشتیم چراکه اکثر فرنگی کاران ما تجربه کافی از این میادین را نداشتند و به تازگی در رده نوجوانان به عضویت تیم در آمده بودند.ضمن اینکه ما نیز زمان زیادی برای تمرین و آماده سازی آنها نداشتیم، اما خوشبختانه توانستیم با همین شرایط نیز تیم نوجوانان را به عنوان قهرمانی برسانیم.

 

تیم‌ کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان با کسب  دو مدال طلا، دو نقره و دو مدال برنز در رقابتهای جهانی ۲۰۱۸ کرواسی توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار