164856
۲۰ تیر ۱۳۹۷

رهایی گروگان‌ها از چنگ آدم ربایان در قائمشهر

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند آدم‌ربایی و رهایی ۳ نوجوان ربوده شده از چنگ آدم‌ربایان با همکاری پلیس آگاهی استان قم و شهرستان قائمشهر خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سردار “سید محمود میرفیضی” درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی وصول نیابتی قضائی از دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان قائمشهر بنا به درخواست پلیس آگاهی استان قم مبنی بر ربوده شدن 3 نوجوان ساکن استان قم و مخفی شدن آدم ربایان در آن شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرماند انتظامی استان مازندران، افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قائمشهر با همکاری ماموران پلیس آگاهی استان قم، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای متهمان شدند.

سردار میرفیضی، تصریح کرد: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی متهمان را که با تشکیل باندی 3 نفره با هدف دریافت وجه، پس از ربودن طعمه های خود، آنان را در منزلی در شهرستان قائمشهر مخفی کرده بودند دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی متهمان در این عملیات، اظهار داشت: افراد ربوده شده که 3 نوجوان 15 تا 16 ساله بودند، صحیح و سالم از چنگ آدم ربایان رها شده و برای بازگشت به آغوش گرم خانواده ها تحویل پلیس آگاهی قم شدند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار