موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
16419
۲۴ بهمن ۱۳۹۵

رئیس دفتر یونیسف ایران در اصفهان

دکتر ویل پارکس رییس دفتر یونیسف ایران و معاون امور بین الملل وزارت کشور و هیات همراه به منظور دیدار با شهردار و مدیران شهری اصفهان 24 و 25 بهمن ماه به اصفهان سفر می کنند.

به گزارش کودک پرس، معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان با اعلام این خبر اظهارکرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته مقرر شده تا شهر پرآوازه اصفهان به عنوان پایلوت و پایتخت شهر دوستدار کودک در ایران انتخاب شود و طی گام هایی  مشخص در مدت معین شهرداری به شاخص های شهر دوستدار کودک یونیسف نزدیک شود.
علی قاسم زاده افزود: در این راستا رئیس دفتر یونیسف ایران نیز از اصفهان به عنوان شهر دوستدار کودک دیدن خواهد کرد.
وی ادامه داد: در این سفر سه نشست تخصصی برنامه ریزی شده است که یکی از نشست ها دیدار چند جانبه رییس یونیسف، دکتر جمالی نژاد شهردار اصفهان، نمایندگان وزارت کشور و کادر دبیرخانه شهر دوستدار کودک است.
معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان اضافه کرد: در نشست دوم طرح های شهر دوستدار کودک شهرداری اصفهان با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان بررسی می شود.
قاسم زاده اظهارکرد: در نشست سوم نیز جلسه رئیس دفتر یونیسف ایران و ارزیابی نظرات مدیران و همچنین بررسی شاخص های اصلی شهر دوستدار کودک برگزار می شود.
در این سفر انتظارات دو طرف مطرح می شود و طرفین متعهد به اجرای آن خواهند شد و در نهایت جلسه دوم در سال آتی برنامه ریزی خواهد شد.

 

 

منبع: ایمنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار