163863
۱۴ تیر ۱۳۹۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

جشنواره فیلم کودک و نوجوان، جریان‌سازی در عرصه فرهنگ است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، جشنواره فیلم کودک و نوجوان را جریان‌سازی فرهنگی در عرصه فرهنگ و هنر ذکر کرد.

به گزارش کودک پرس ، حسین فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در آیین آغاز بکار جشنواره فیلم کودک و نوجوان که به همت مرکز ایده برگزار شده است، این جشنواره را جریان ساز در عرصه  فرهنگ و هنر دانست و به تبیین ویژگی های این رویداد فرهنگی و هنری پرداخت.

 

وی، به نقش موسسات فرهنگی و هنری در شکل گیری این رویداد به عنوان نشانه ای از توسعه فرهنگی اشاره کرد و افزود: رشد خلاقیت در کودکان و نوجوانان و فراهم کردن بستری برای حرکت افراد به سمت مصرف کالای فرهنگی در جامعه و تبدیل شدن به یک عادت خوب از مزایای این رویداد خواهد بود.

فرخنده، با اشاره به این که در سال های گذشته کم تر با این پدیده فرهنگی مواجه بودیم و امروز حضور موسسات فرهنگی در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری بیانگر جریان سازی فرهنگی است، تصریح کرد: تلاش ما این است که در مدیریت فرهنگی زمینه مشارکت بیش از پیش هنرمندان را فراهم کنیم که مشارکت موسسات فرهنگی زمینه ساز موفقیت ما در این عرصه است.

 

گفتنی است؛ جشنواره فیلم کودک و نوجوان خاله قورباغه تا پایان تابستان در بخش های مختلف اکران فیلم های کودک و نوجوان و کارگاه های مختلف عروسک سازی، انیمیشن خمیری، موزه ملل و کاردستی در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد ادامه دارد.

 

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار