163394
۱۲ تیر ۱۳۹۷

ثبت‌نام ۲ هزار دانش‌آموز اراکی در جشنواره گل‌های محمدی و فاطمی

شهردار اراک از ثبت‌نام بیش از ۲ هزار دانش‌آموز اراکی در پنجمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(صلی‌الله علیه و آله و سلم) و فاطمی(سلام‌الله علیها) این شهرستان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، شهرستان اراک برای اولین‌بار در جشنواره گل‌های محمدی(صلی‌الله علیه و آله و سلم) و فاطمی(سلام‌الله علیها) استان مرکزی شرکت دارد که ثبت‌نام بیش از ۲ هزار کودک و نوجوان در رشته‌های قرآنی و هنری نشان از علاقه خانواده‌ها به مباحث قرآنی است.

داوود تاجران، شهردار اراک، در این رابطه گفت: امسال در حالی پنجمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(صلی‌الله علیه و آله و سلم) و فاطمی(سلام‌الله علیها) برگزار می‌شود که اراک برای اولین‌بار در این جشنواره شرکت دارد، ثبت‌نام‌ها جهت حضور کودکان ونوجوانان قرآنی در کلاس‌های آموزشی به پایان رسیده اما فرصت برای ثبت‌نام تا پایان تیر‌ماه وجود دارد، با این تفاوت که این افراد از حضور در کلاس‌های آموزشی محرومند.

وی تصریح کرد: جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(صلی‌الله علیه و آله و سلم) و فاطمی(سلام‌الله علیها) ویژه دانش‌آموزان ۶ تا ۱۸سال است، خوشبختانه ثبت‌نام بیش از ۲ هزار دانش‌آموز نشان از استقبال خوب آنان و خانواده‌هایشان دارد. کلاس‌های آموزشی در قالب ۱۲ جلسه از اواسط تیر‌ماه آغاز می‌شود و تا مرداد‌ماه ادامه دارد، آزمون مرحله شهرستانی نیز مرداد‌ماه برگزار شده و نفرات برتر به مرحله استانی دلیجان اعزام می‌شوند.

 

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار