162748
۰۹ تیر ۱۳۹۷
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان؛

جشنواره خوارزمی با شرکت ۲۲۸ دانش‌آموزِ استان+ فیلم

چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی با رقابت ۲۸۸ برگزیده در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان جشنواره خوارزمی با شرکت ۲۲۸ دانش آموزِ استان گفت: مرحله نخست این جشنواره با رقابت ۳هزار و۸۰۰دانش آموز متوسطه اول شهرستان ها و مناطق برگزار و برترین ها به مرحله استانی راه یافتند.

ایوب رضایی با اشاره به اینکه جشنواره نوجوان خوارزمی در۶ محور زبان و ادبیات فارسی،پژوهش،فعالیت آزمایشگاهی،دست سازه ،ایفای نقش زبان انگلیسی و بازراچه کار و فناوری برگزارشد افزود: این جشنواره در۴ مرحله مدرسه،منطقه، استان و کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد:در این رقابت که در مدرسه توحید یاسوج برگزار شد ۱۰ نفر برتر معرفی وبه مرحله کشوری که مرداد۹۷در مشهد مقدس برگزار می شود راه خواهند یافت.
مدیر کل آموزش و پرورش استان هم گفت:این جشنواره با هدف ارتقاء دانش ،مهارت و نگرش دانش آموزان ،فرصت آفرینی برای رشد استعداد،کسب مهارت و کاربردی کردن دانش و افزایش روحیه کارآفرینی،خلاقیت و نوآوری برگزار می شود.
هادی زارع پور افزود:حضور ۹۷هزار و ۶۳۳ نفر رشته در مرحله مدرسه ای این جشنواره بیانگر استقبال خوب دانش آموزان از این رقابت بزرگ علمی است.

وی ادامه داد: سال گذشته در جشنواره خوارزمی کشوری 6 دانش آموز از کهگیلویه وبویراحمد رتبه های اول، دوم وسوم این رقابت ها را از آن خود کردند.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار