162541
۰۷ تیر ۱۳۹۷
فرماندار دامغان:

۲۰۰۰ نوجوان دامغانی در طرح اوقات فراغت تابستان حضور خواهند داشت

فرماندار دامغان بابیان اینکه طبق پیش‌بینی‌ها دو هزار نوجوان در طرح اوقات فراغت این شهرستان حضور خواهند داشت، گفت: ۳۰ روستا در این طرح ساماندهی شده‌اند.

به گزارش کودک پرس ، علی‌اصغر مجد در نشست هماهنگی ستاد ساماندهی امور جوانان دامغان با محوریت کمیته اوقات فراغت شهرستان، ضمن بیان اینکه دو هزار نوجوان دامغانی در طرح اوقات فراغت حضور خواهند، تأکید کرد: در سال جاری ۳۰ روستا علاوه بر پایگاه‌های اوقات فراغت درون شهری در این طرح ساماندهی شده‌اند.

وی بابیان اینکه دانش آموزان حاضر در این طرح، احتمالاً نسبت به سال گذشته افزایش ۱۰ درصدی را خواهند داشت، افزود: شرایط برای میزبانی از نوجوانان در پایگاه‌های اوقات فراغت مهیا شده است.

فرماندار دامغان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده توسط ستاد اوقات فراغت با همراهی سازمانتبلیغات اسلامی، کانون فرهنگی مساجد، آموزش‌وپرورش و … گفت: کلاس‌های مهارت‌آموزی، برنامه‌های عقیدتی و فرهنگی و اردوهای ورزشی، تفریحی و هنری در این طرح برنامه‌ریزی‌شده‌اند.

مجد طرح غنی‌سازی اوقات فراغت را یک‌راه مناسب برای جلوگیری از نفوذ فرهنگی دشمنان دانست و تاکید کرد: قشر جوان بیش از همه درگیر این آسیب‌های اجتماعی مرسوم در جامعه است لذا باید نگاه ویژه‌ای به این قشر داشت.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار