161552
۰۲ تیر ۱۳۹۷

مجموعه شعر «دبستان ترانه» منتشر شد

مجموعه شعر نوجوان با عنوان «دبستان ترانه» سروده جلیل صفربیگی و به همت انتشارات «زانا» در ایلام چاپ و منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ، محمدعلی قاسمی، مدیر حوزه هنری ایلام، اظهار کرد: این کتاب سروده جلیل صفر بیگی از شاعران برجسته استان ایلام است که در پایان خردادماه سال جاری چاپ و منتشرشده است.

 وی، بابیان اینکه کار تصویرگری این کتاب را آمنه پور خلیل بر عهده داشته است، ابراز کرد: این کتاب در 23 صفحه با تصویرگری بسیار زیبا دربردارنده شعرهایی کودکانه برای مخاطب است که در 23 صفحه به‌صورت تمام‌رنگی مصور چاپ و منتشرشده است.

قاسمی، با اشاره به اینکه این کتاب در 5 هزار نسخه به همت انتشارات «زانا» با حمایت واحد کودکان و نوجوان حوزه هنری ایلام چاپ‌شده است، گفت: کار صفحه‌آرایی و طراحی جلد این کتاب را نیز عظیم پیرانی و سعید ولی بیگی بر عهده داشته‌اند.

مدیر حوزه هنری ایلام، ابراز کرد: نخستین جشنواره شعر کودک و نوجوان استان ایلام در گویش‌های فارسی و کردی با عنوان «رنگین‌کمان» به میزبانی استان ایلام بهمن‌ماه 1396 با حضور شاعران، صاحب‌نظران و داوران استانی و کشوری در مجتمع فرهنگی هنری شهدای کودک این شهر برگزار شد.

وی، بابیان اینکه کتاب دبستان ترانه برگزیده نخستین جشنواره شعر رنگین‌کمان است، خاطرنشان کرد: شناسایی و شناساندن شاعران و ظرفیت‌های شعر کودک و نوجوان استان، تقویت ارتباط شاعران فعال در حوزه شعر کودک و نوجوان با همدیگر، جریان سازی شعر کودک و نوجوان در استان ایلام، تعمیق باورهای دینی و مذهبی در بین کودکان و نوجوانان و ارتقاء سطح کمی و کیفی آثار تولیدشده در زمینه شعر کودک و نوجوان بود.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار