موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
161521
۰۲ تیر ۱۳۹۷
محمود سلامیان خبر داد:

توقف زودهنگام پخش یک برنامه کودک/ مشکل اسپانسر مانع تولید شده است

کارگردان مجموعه «مل مل» درباره ساخت ادامه این برنامه کودک بیان کرد که مشکل اسپانسرینگ باعث شده است ادامه ساخت این برنامه بلاتکلیف بماند.

به گزارش کودک پرس ، محمود سلامیان کارگردان برنامه های تلویزیون با اشاره به مجموعه «مل مل» که تا چندی پیش از کانال نهال روی آنتن می رفت، بیان کرد: «مل مل» مجموعه پرمخاطبی است که از سال ۸۸ در حال پخش است و همیشه هم با استقبال مخاطبان مواجه بوده است.

وی ادامه داد: این مجموعه هم مورد توجه خردسالان و هم کودکان است و علی رغم محدودیت های مالی طبق نظرسنجی ها از مجموعه های پرمخاطب شبکه کودک در سال ۹۶ بوده است اما متاسفانه چنین مجموعه ای باید به دلیل اسپانسر نداشتن در روند ساخت دوباره بلاتکلیف بماند.

 

کارگردان مجموعه «مل مل» اظهار کرد: تیم اتاق فکر و نویسندگان ما آماده ساخت ادامه فصل جدید این مجموعه برای کودکان هستند اما در حال حاضر مشکل اسپانسر مانع شروع دوباره کار شده است. من هیچ اعتقادی به اسپانسرینگ ندارم و حساسیتی دارم که هر اسپانسری را قبول نمی کنم چرا که اسپانسر به برنامه های کودک لطمه می زند.

سلامیان با اشاره به مشکل پیدا کردن اسپانسر برای برنامه های کودک بیان کرد: برنامه هایی که دیگر به ویترین رسانه تبدیل شده اند و می توانند بیشترین کارکرد را برای ارتباط با مخاطبان گسترده خود داشته باشند نیاز به حمایت و توجه بیشتری دارند و منصفانه نیست که با همه پتانسیل های مثبت و مفیدی که در رسانه دارند مدام منتظر جذب حامی مالی بمانند و سایه استرس قطع ارتباط با مخاطبان و ناکامی ایده ها و تلاش ها بر سر تیم سازنده باقی بماند.

 

وی اظهار کرد: اکنون هم چندین اسپانسر آمادگی همکاری با برنامه را دارد اما مشکل ما روند اداری همکاری با اسپانسرهاست که برای ما مساله ساز شده و هنوز به نتیجه نرسیده است و ما هم نمی دانیم تکلیف چیست.

 

تهیه کننده و کارگردان مجموعه «مل مل» در پایان تصریح کرد: از سال ۹۶ با توجه به مشکلات عدیده مالی ادامه تولید برنامه منوط به جذب مشارکت مالی (اسپانسر) شد و همین امر باعث توقف زودهنگام و دوباره این مجموعه محبوب پس از ۳۰ قسمت در ۲۴ خرداد شده است که امیدواریم زودتر این مساله حل شود.

 

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار