161470
۰۲ تیر ۱۳۹۷
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد:

ارائه خدمات به بیش از ۶ هزار نوجوان و جوان قزوینی در تابستان

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در اوقات فراغت در مجموع به حدود ۶ هزار و ۶۰ نفر از نوجوانان و جوانان این استان خدمات دهی می‌کنیم.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام عباس نظری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین در اداره کل تبلیغات اسلامی این استان اظهار داشت: کانونهای مداحی و دفاتر شهرستانها فعال بوده که یکی از وظایف آنها نظارت بر هیأتهای مذهبی است.

وی با بیان اینکه برنامه های پرورشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برای نوجوانان و جوانان شامل برگزاری مسابقات کتاب و کتابخوانی، اردوهای درون استانی و برون استانی است، افزود: در سایر حوزه ها از جمله تولید نشریات مکتوب و الکترونیکی توسط دانش آموزان اقداماتی انجام شده و در این زمینه در سالهای گذشته، رتبه های خوبی را در سطح کشور کسب کردیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: در برنامه های ورزشی متناسب با سازمان در پایگاههای تابستانی ورزشهایی همچون شنا و کوه پیمایی را دنبال می کنیم و در طرح تابستانی سعی داریم بخشی از نیازهای فکری و معنوی مخاطبان خود را که دانش آموزان هستند، غنی سازی کنیم.

 

نظری یادآور شد: علاوه بر پایگاههای تابستانی داخل شهر، در ۱۶ نقطه از محله های حاشیه نشین شهر پایگاه داریم تا نوجوانان و جوانان بتوانند از ظرفیتهای این پایگاهها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰ هسته فرهنگی جوان با یک هزار و ۸۰۰ مخاطب و ۱۱۰ بوستان معرفت با ۳ هزار و ۳۰۰ مخاطب در استان فعال است، گفت: در موضوع اوقات فراغت در مجموع به حدود ۶ هزار و ۶۰ نفر از نوجوانان و جوانان استان خدمات دهی می کنیم.

 

 

معاون فرهنگی ادارهکل تبلیغات اسلامی استان قزوین مطرح کرد: مربیان ما که به نوعی کانال ارتباطی بین ما و نوجوانان و جوانان هستند، آموزشهای تخصصی دیده و تعدادی از آنان هم از قم اعزام شدند.

 

 

 

 

منبع: قدس آنلاین

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار