161328
۳۱ خرداد ۱۳۹۷

تشکیل کارگروه ساماندهی شعب مهد قرآن کشوری

معاون مؤسسه کشوری مهد قرآن در بخش کودک و نوجوان از تشکیل کارگروه تخصصی برای ساماندهی و پشتیبانی برنامه‌های آموزشی و تربیتی ویژه نونهالان و نوجوانان مهد شکوفه‌ها در شعب و کانون‌های مهد قرآن سراسر کشور خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، مسعود تهرانی فرجاد، معاون موسسه مهد قرآن کشوری از تشکیل کارگروه  تخصصی متشکل از کارشناسان علوم تربیتی علاوه بر تهیه و تدوین درسنامه، روش نوین آموزشی، تخصصی و کاربردی همچنین پایش اطلاعات آماری را که سرفصل های آن عبارتند از: مشخصات و سوابق شغلی، حرفه‌ای و تحصیلی مدیران، اساتید و مربیان و نیز ویژگی‌های فضا، تعداد کلاس‌ها، تجهیزات و امکانات، عناوین و منابع آموزشی جهت مقاطع سنی کودکان سه‌ساله تا مقطع پیش دبستانی به تفکیک آمار دختر و پسر است.

 

تهرانی اظهار کرد: امیدواریم با همکاری مطلوب مدیران شعب و کانون‌های مهد قرآن دفاتر استان‌ها و شهرستان‌ها قدم‌های اساسی برای سازمان یافتن و نظامند شدن در راستای تحول و توسعه فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی مهد قرآن شکوفه‌ها با پوشش مؤسسه مهد قرآن سراسر کشور برداشته شود.

 

یادآور می‌شود، علاوه بر ۹ مرکز مهد قرآن شکوفه‌های تهران در ۲۴ استان و ۱۵۰ کانون شهرستان مؤسسه مهد قرآن نسبت به تحت نظارت و آموزش قرار گرفتن برنامه‌ها و فعالیت‌های ویژه نونهالان، کودکان و نوجوانان اهتمام جدی وجود دارد.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار