161111
۳۰ خرداد ۱۳۹۷
دفاع وزیر دادگستری آمریکا از سیاست ضدمهاجرتی ترامپ؛

اقدام ما در مرز‌ها درست است؛ ما از کودکان محافظت می‌کنیم!

وزیر دادگستری آمریکا از سیاست ضد مهاجرتی ترامپ که به جدا شدن هزاران کودک از والدینشان در مرز‌های این کشور منجر شده دفاع کرده و می‌گوید کار درستی در مرز‌ها انجام می‌شود و دولت از این کودکان محافظت می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، وزیر دادگستری آمریکا از سیاست ضد مهاجرتی ترامپ که به جدا شدن هزاران کودک از والدینشان در مرز‌های این کشور منجر شده است دفاع کرده و می‌گوید کار درستی در مرز‌ها انجام می‌شود و دولت از این کودکان محافظت می‌کند.

«جف سشنز» در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز به دفاع از سیاست جنجالی دولت آمریکا پیرامون موضوع مهاجرت پرداخت؛ سیاستی که به واسطه‌ی آن فرزندانی که دارای مدارک قانونی نباشند در مرز‌های این کشور از والدین خود جدا می‌شوند.

 

وی در ادامه بیان داشت: ما کار درست را انجام می‌دهیم، ما در حال محافظت از این کودکان هستیم.

در حالی که این سیاست ضدمهاجرتی ترامپ با واکنش گروه‌های مختلف در داخل و خارج از آمریکا مواجه شده سشنز می‌گوید: وزارت دادگستری در حال سوءاستفاده از این کودکان نیست و وزارت بهداشت و خدمات عمومی در نگهداری آن‌ها تمامی تلاش خود را انجام می‌دهد.

آمار‌های رسمی نشان می‌دهند که سیاست‌های مهاجرتی دونالد ترامپ موجب شده که در طول ۶ هفته حدود ۲ هزار کودک در مرز‌های آمریکا از والدین خود جدا شوند.

 

بر اساس آماری که وزارت امنیت داخلی آمریکا منتشر کرده، از روز ۱۹ آوریل تا ۳۱ می، ۱۹۵۵ کودک از والدین خود در نقاط مرزی آمریکا جدا شده‌اند.

این موضوع که در پی اعمال سیاست‌های سختگیرانه ترامپ شدت بیشتری یافته طی چند هفته گذشته با انتقاد‌های حقوق بشری زیادی مواجه شده است.

والدین این کودکان از سوی دولت آمریکا به اتهام تلاش برای ورود غیرقانونی به خاک آمریکا بازداشت می‌شوند و آن‌ها به ناچار از والدین خود جدا و به اردوگاه‌ها فرستاده می‌شوند.

 

یکی از مقامات آمریکایی به شرط ناشناس ماندن گفته است که امکان ارائه آمار به روز شده در این باره وجود ندارد، اما تعداد خانواده‌هایی که در پی سیاست‌ها مهاجرتی ترامپ در مرز‌های آمریکا از یکدیگر جدا می‌شوند طی هفته‌های اخیر افزایش شدیدی داشته است.

 

 

 

منبع: میزان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار