161052
۳۰ خرداد ۱۳۹۷
به مناسبت هفته حجاب و عفاف؛

مسابقه نقاشی کودک و نوجوان با عنوان «شکوفایی در فراغت» در کانون‌های مساجد شهرستان بیله سوار برگزار می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: مسابقه نقاشی کودک و نوجوان با عنوان «شکوفایی در فراغت» به مناسبت هفته حجاب و عفاف در کانون‌های مساجد شهرستان بیله سوار برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، شهاب ملکی، مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: مسابقه نقاشی کودک و نوجوان با عنوان «شکوفایی در فراغت» به مناسبت هفته حجاب و عفاف در کانون های مساجد شهرستان بیله سوار برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند در موضوع های «من حجاب را دوست دارم»، «حجاب، خانواده، مدرسه»، «حجاب، جامعه، مسجد»، «مادران آسمانی» و «دختران محجبه» است، تصریح کرد: این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان در 2 رده سنی 7 تا 12 سال و 13 تا 18 سال برگزار می شود.

ملکی با تاکید بر اینکه شرکت کنندگان می توانند آثار در قالب نقاشی آزاد و در برگه های آ3 به تعداد 3 اثر ارسال کنند، افزود: علاقمندان آثار خود را به آدرس دبیرخانه مسابقه واقع در شهرستان بیله سوار، خیابان علی ولی الله، دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ارسال کنند.

این مقام مسئول، بیان کرد: این مسابقه به مناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف به همت دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و مشارکت کانون بسیج هنرمندان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیله سوار، حوزه مقاومت حضرت سکینه (سلام‌الله علیها) و موسسه میعاد مغان در راستای ایجاد شور و نشاط فرهنگی و کشف استعدادهای هنری و جریان سازی فرهنگی برگزار می شود.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار، عنوان کرد: به پنج اثر منتخب از سوی هیئت داوران در هر رده سنی جوایزی اهدا خواهد شد.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار