161015
۳۰ خرداد ۱۳۹۷

۷ نوجوان در مدرسه حفظ قرآن امام محمدباقر(علیه‌السلام) آبادان حافظ کل شدند

مدیر مرکز حفظ قرآن امام محمدباقر (علیه‌السلام) آبادان گفت: ۷ جوان و نوجوان در یک سال گذشته موفق به حفظ کل قرآن در مدرسه حفظ قرآن امام محمدباقر (علیه‌السلام) آبادان شدند.

به گزارش کودک پرس ، فیصل خنفری، مدیر مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن امام محمدباقر(علیه‌السلام) آبادان با اشاره به آغاز ثبت‌نام طرح ملی رحله و همچنین حفظ یکساله قرآن کریم از اردیبهشت ماه در این مدرسه گفت: حدود ۱۰۰ نفر برای شرکت در طرح ۲ ماهه رحله نام نویسی کردند و از این میان حدود ۲۵ نفر علاقه‌مند به شرکت در طرح حفظ یکساله قرآن کریم هستند.

وی توضیح داد: طرح رحله، با موضوع حفظ چهار جزء قرآن کریم و طرح حفظ یک ساله قرآن کریم ویژه پسران ۱۲ تا ۲۳ سال در شهرستان اجرا می‌شود. مهلت ثبت نام تا پایان خرداد است؛ اما این مهلت قابل تمدید است.

 

خنفری با اشاره به دوره اول اجرای طرح حفظ یکساله قرآن در این مدرسه گفت: ۷ نفر از شرکت کنندگان این دوره موفق به حفظ کل قرآن کریم شدند. تقدیر از این حفاظ همزمان با برگزاری افتتاحیه طرح رحله انجام می‌شود.

این فعال قرآنی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۸۵ نفر در این دو طرح در این مرکز ثبت‌نام کردند و سید عدنان موسوی، صادق گتانی، مرتضی نعمت‌زاده، علی مجدم و سلیم سعیدی، مدرسان این دوره‌ها هستند.

 

گفتنی است، مرکز شبانه روزی حفظ تخصصی یکساله کل قرآن کریم حضرت امام محمد باقر (علیه‌السلام) در تابستان ۱۳۹۶ با همت جمعی از حافظان مراکز تخصصی بیت الاحزان در شهرستان آبادان راه اندازی شد.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار