موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
160943
۲۹ خرداد ۱۳۹۷

یک نمایشنامه‌خوانی نوجوانانه به یاد سمندریان و هما روستا

نمایشنامه «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» نوشته محمد امیر یاراحمدی به یاد زوج هنرمند حمید سمندریان و هما روستا نمایشنامه‌خوانی می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، این نمایشنامه کمدی که پیش از این اجراهای صحنه‌ای موفقی داشته است، با نقش‌خوانی گروهی از هنرجویان نوجوان مدرسه سینماـ تئاتر «هنر هفتم» در عمارت نوفل لوشاتو روخوانی می‌شود.

نمایشنامه نامبرده توسط دو گروه مجزا در دو روز پیاپی روخوانی می‌شود و سرپرستی کارگاه آموزشی این گروه‌ها بر عهده شهاب‌الدین حسین‌پور کارگردان تئاتر و یکی از مدرسان این مدرسه سینما تئاتر است.

اجرای اول این نمایشنامه‌خوانی به یاد حمید سمندریان با کارگردانی غزاله صرفی برگزار می‌شود و نقش‌خوانان آن (به ترتیب ورود) آنوشا مصباحی، دیبا احتشامی، آوین بندی، پری‌ماه رضایی، امیرعباس هژبر، آرتین کفائی هستند. این اجرا ساعت 18 روز پنجشنبه 31 خرداد ماه برگزار می‌شود.

 

اجرای دوم نیز به یاد هما روستا و با کارگردانی فاطمه شاه پسند ساعت 18 روز جمعه اول تیر ماه روخوانی می‌شود و نقش‌خوانان آن (به ترتیب ورود) شایلین صمدی، زهرا سپندار، مهرانا فیروزی، سودا بیغال، محمدرضا صادقی، محمدرضا شهبازی هستند.

هر دو اجرا با نقش خوانی هنرجویان نوجوان مدرسه سینما تئاتر هنر هفتم برگزار میشود و شهاب‌الدین حسین پور کارگردان تئاتر و یکی از مدرسان این مدرسه، سرپرستی کارگاه آموزشی این هنرجویان است.

 

این نمایشنامه ساعت 18 روزهای پنجشنبه و جمعه 31 خرداد و اول تیر ماه در روزهای یاد شده در سالن شماره دو عمارت نوفل لوشاتو به نشانی خیابان حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، بعد چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچه زیبا، پلاک یک برگزار می شود و تهیه بلیت آن از سایت تیوال انجام می‌شود.

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار