160869
۲۹ خرداد ۱۳۹۷

جنایات صهیونیست‌ها از کشتار و برده‌داری تا قتل ۷۷ هزار زن و کودک ایرانی

دام‌ها و فلاکت‌هایی را که نه تنها برای مردم ایران بلکه برای کل جهان گذاشته‌اند باید با دقت مطالعه کرد تا آنگاه به بی‌پایه و اساس بودن اظهارات نتانیاهو در خیرخواه بودن به مردم ایران از یاد ببریم. نتانیاهو یک تروریست و دروغگوی مادرزاد است.

به گزارش کودک پرس ، پیرو اظهارات فریبکارانه اخیر «سگ هار منطقه» با سید هاشم میرلوحی نویسنده‌ای که بخشی از عمرش را در آمریکا گذرانده است – به قرار زیر به گفت‌وگو نشستیم.

وی چندین کتاب درباره بحث حقوق بشر و آمریکا و دموکراسی آمریکایی همچون «یوسرائیل و صهیوناکراسی: ایالات متحده اسرائیل و سلطه صهیونیسم بر مردم»، «آمریکا بدون نقاب»، «گشت ارشاد در آمریکا»، «هالیوود: قالب ریز و شکل دهنده افکار و اندیشه‌ها»، «دلم می‌خواد به تو چه؟!» و … دارد.

 

جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ایرانیان

ابتدا درباره جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی به‌طور خاص علیه ملت ایران مرتکب شده است، بفرمایید؟

جنایات اسرائیل و صهیونیست‌ها (چه آن‌هایی که در آمریکا سکونت دارند و تبعه اسرائیل نیز هستند و چه آن‌هایی که در دیگر نقاط نظیر اروپا و … زندگی می‌کنند) علیه ایرانیان، یکی دو مورد نیست، بلکه موارد بسیار زیادی را شامل می‌شود.

در هر اقدامی که رژیم صهیون محور آمریکا علیه مردم ایران صورت داده و می‌دهد، ردپای صهیونیست را به‌وضوح می‌توان مشاهده کرد. به عنوان نمونه، یکی از 9 قاضی دیوان عالی قضایی آمریکا زنی است که روث بیدر گینزبرگ Ruth Bader Ginsburg نام دارد. او یک یهودی صهیونیست، تبعه اسرائیل و از مریدان لوئیس برندیس است. لوئیس برندیس قاضی دیوان عالی قضایی آمریکا بود که با طرح یهودیان صهیونیست (در زمان ریاست جمهوری وودرو ویلسون) به آن دیوان راه یافت و سپس با طرح و دسیسه یهودیان صهیونیست، انگلیس و آمریکا را به جنگ جهانی اول کشیدند. سپس برای این خوش‌خدمتی صهیونیست‌ها به انگلیس، فلسطین را در اختیار صهیونیست ها قرار دادند و به هر جهت، روث بیدر گینزبرگ صهیونیست، جمهوری اسلامی ایران را محکوم به پرداخت ده و نیم میلیارد دلار برای سناریوی 11 سپتامبر کرده است که بیش از 2 میلیارد دلار آن را در سال2016 (از دارایی جمهوری اسلامی ایران) برداشتند.

نکته قابل توجه اینکه پرونده عربستان زیر دست همین زن فاسد صهیونیست رفته و او نتیجه‌گیری کرده عربستان در سناریوی 11 سپتامبر (که طرح اسرائیل و صهیونیست برای حضور آمریکا در منطقه و کشتار مردم مسلمان توسط آنان و چپاول دارائی‌های مردم مسلمان بوده است) دستی نداشته است. در عوض جمهوری اسلامی ایران باید مبلغ ده و نیم میلیارد دلار، فقط برای قضیه ساختمان‌های دوقولو فعلاً پرداخت کند.

 

البته در مجموع، دادگاه‌های آمریکا 53 میلیارد دلار علیه ایران ادعای خسارت کرده‌اند. نکته‌ای را که باید به اختصار به آن اشاره داشت، این است که بر اساس همین استانداردِ دیوان عالی قضایی آمریکا، رژیم صهیون محور آمریکا و رژیم منحوس و جعلی فلسطین اشغالی (اسرائیل) و همچنین انگلیس، آن‌ها باید هزاران میلیارد دلار غرامت برای ارتکاب جنایات خود در کشور‌های اسلامی (فقط در طول صد و چند سال گذشته) علیه میلیون‌ها نفر از مردم بی‌گناه مسلمان در ایران و دیگر کشور‌های اسلامی که مرتکب شده اند، بپردازند! از کشتار و قتل عام آنان گرفته تا چپاول دارایی‌های خدادادی‌شان! از گماردن مزدوران خود بر سر آن مردم (نظیر رضا قزّاق، محمدرضا، صدام و ….) گرفته تا بنا گذاشتن سازمان‌های جاسوسی تروریستی (نظیر ساواک که سازمان‌های تروریستی موساد و سیا آن‌ها را تعلیم می‌دادند، و مردم را شکنجه کرده و می‌کشتند)! امید است که سازمان‌های ذی‌ربط، نظیر وزارت امور خارجه (در ایران، عراق، و …) این موضوع را پیگیری کرده و همچنین به قربانیان آن جنایات و دیگر اقشار مردم، یک برگ حکم صادره بدهند.

 

در آن برگه ذکر می‌شود بر اساس استاندارد دیوان عالی قضایی آمریکا، صهیونیست ها، به علت جنایاتی که علیه شما (و پداران و اجداد شما) توسط آن خون‌آشام‌های قرون وسطایی صورت گرفته است، (مثلاً 50 میلیون دلار) به شما بدهکارند و باید آن را بپردازند! لذا نسل‌های فعلی باید همیشه آن را به یاد داشته باشند و آن را به نسل‌های بعدی نیز منتقل کنند! آن‌ها باید بدانند که به نسل‌های قبلی‌شان چه گذشته است و چه جنایاتی را امثال نتانیاهو، اذناب، اقارب، و اسلاف، همسازان و دمسازان او علیه او، پدران، بستگان و هموطنان او مرتکب شده اند! آن‌ها باید بدانند که صهیونیستی به نام شلدن ایدلسن sheldon adelson که از دوستان نتانیاهو، شیمون پرز و یک صاحب قمارخانه در آمریکا و دیگر کشورهاست، اصرار دارد که آمریکا باید بر سر مردم ایران بمب هسته‌ای بیندازد. به هر جهت، مطالبی که حاکی از جنایات آن‌ها علیه ایرانیان و سایر کشور‌های دنیا، بسیار زیاد است.

 

اهداف کلان صهیونیست‌ها

درباره اهداف کلان صهیونیست‌ها بفرمایید که اصولا به دنبال چه هستند که دست به هر جنایت و فریب می‌زنند؟

توجه به افکار و پشتوانه‌های مالی یهودیان صهیونیست مشخص می‌کند آن‌ها با چه اهدافی، فعالیت‌های جنایتکارانه خود در جهان را سازماندهی می‌کنند. سازمان‌ها و تشکیلات قدرتمند صهیونیست، دنبال ایجاد یک حکومت جهانی بوده و هستند. آمریکایی‌ها می‌گویند سیصد سال است که آن‌ها به دنبال تشکیل یک حکومت جهانی، با یک دولت، ارتش واحد، یک واحد پول، و با مرکزیت اورشلیم به عنوان پایتخت هستند. البته بعضی از آمریکایی‌ها می‌گویند یهودیان صهیونیست از زمان نمرود این بحث را مطرح کرده‌اند و به دنبال آن بوده‌اند. یهودیان صهیونیست برای رسیدن به این حکومت جهانی دست به هرکاری می‌زنند، دنیا در طول تاریخ در اسارت آن‌ها بوده است.

خوانندگان را به یک روزنامه آمریکایی که متعلق به ویلیام هرست (William Hearst) بوده است، ارجاع می‌دهم. ویلیام هرست یکی از اعضای کنگره آمریکا بود و روزنامه‌های مختلفی از جمله روزنامه «شیکاگو ایونینگ امریکن» (Chicago Evening American) داشت. در تاریخ سوم دسامبر سال 1923 (یعنی 4 سال پس از اینکه انگلیس بیش از 9 میلیون نفر مردم ایران را ـ. یعنی تقریباً 40 درصد از مردم این مرز و بوم را ـ. با قحطی که در ایران ایجاد کردند ـ. کشت) مطلبی را نوشت که در آن زمان صحبتی از اسلام، انقلاب، و امام‌خمینی (ره) نبود، و صهیونیست ها به‌هر صورتی که دوست داشتند در ایران جولان می‌دادند.

روزنامه ویلیام هرست، مطلبی را که نوشت این بود که اولاً روچیلد‌ها (خانواده روچیلد با نام مترادف «قدرت گریزان» در صف نخست میلیاردر‌های جهان قرار دارد. این خانواده توسط پسران در کشور‌هایی همچون انگلستان، استرالیا، آفریقای جنوبی، آمریکای جنوبی گسترده شده اند.) می‌توانند هر جنگی را که بخواهند به پا کنند، و از هر جنگی که بخواهند، جلوگیری بکنند، یا به هر جنگی که بخواهند، پایان بدهند. ثانیاً: هر امپراطوری را که بخواهند، بنا کنند و هر امپراطوری را که بخواهند، نابود سازند. این عین واقعیت بوده و هست! این روزنامه ایران نیست و مربوط به جمهوری اسلامی ایران نمی‌باشد، بلکه یک روزنامه آمریکایی است که به این حقیقت اشاره داشته است. روزنامه ویلیام هرست به نام شیکاگو ایونینگ امریکن در سوم دسامبر سال 1923 میلادی بود که این مطلب را نوشته است!

 

قصد حکومت بر تمام دنیا را دارند

نقل است شخصی را به ده راه نمی‌دادند سراغ کدخدای ده را می‌گرفت. با توجه به اینکه این رژیم منحوس در آستانه زوال قرار دارد باز هم قصد حکومت بر تمام دنیا را دارند؟

بله، قصد حکومت بر تمام دنیا را دارند و آن‌ها طرح نسل‌کشی غیریهود (Genocidal Zionist Jew’s plan) را نیز برای سلطه کامل یهود بر تمام دنیا در نظر دارند. این امری واقعی و ثابت شده است. همه چیز روال عادی خود را طی می‌کرد و آن‌ها برای رسیدن به آن حکومت جهانی خود روزشماری می‌کردند تا اینکه در 22 بهمن 1357 انقلاب اسلامی پیروز شد و حکومت جمهوری اسلامی ایران حاکم و مستقر شد و این انقلاب و حکومت، بساط آن‌ها را در دنیا بر هم زد. اما آن‌ها دست بردار نیستند. به‌هر جهت، آن‌ها معتقدند برای رسیدن به این حکومت جهانی باید چند مرحله را پیاده کنند. در مرحله اول، مسلمان‌ها را به جان هم می‌اندازند تا یکدگر را بکشند. کشتار مسلمان‌ها توسط عوامل آنها، یعنی داعش و النصره و غیره، در همین راستاست.

سپس به مسیحی‌ها می‌گویند اگر شما منتظر ظهور مسیح هستید، باید به ما کمک کنید تا اسرائیل بزرگتری داشته باشیم و اگر مسیح هنوز ظهور نکرده بخاطر مسلمانان است که ضد مسیح هستند، لذا باید از دست آن‌ها خلاص شوید. به‌این صورت است که در مرحله بعدی، مسیحیان را بسیج می¬کنند تا علیه مسلمان‌ها بجنگند. به‌قول خودشان، در مرحله بعدی وقتی از دست مسلمانان خلاص شدند باز از همین عبارات استفاده می‌کنند تا روس‌ها را از بین ببرند و مسیحی‌ها را علیه روس‌ها بسیج می‌کنند. در مرحله بعدی علیه چشم بادامی‌ها (کشور‌هایی نظیر چین، کره، ژاپن و غیره) توطئه می‌کنند. این طرح نسل کشی غیر یهود برای سلطه کامل یهود بر تمام دنیاست که سالهاست بعضی از آمریکایی‌ها از آن سخن می‌گویند. به هر صورت، در مرحله پایانی می‌گویند وقتی از چشم‌بادامی‌ها هم خلاص شدیم، در پایان تعداد کمی مسیحی باقی می‌مانند که ما بر آن‌ها حکومت می‌کنیم.

حالا اگر فردی مثل نتانیاهو بگوید: «مردم ایران شما خیلی مردم خوبی هستید ما با شما مشکلی نداریم؛ ما می‌خواهیم حکومت جمهوری اسلامی را سرنگون کنیم» یک مطلب کذب است. آن‌ها برای آن حکومت جهانی خود از ترفند‌ها و عبارات کذب مختلفی استفاده می‌کنند.

 

دشمن بشریت‎اند

پس تائیدی بر این موضوع است که رژیم منحوس صهیونیستی نه تنها دشمن ایران بلکه دشمن بشریت است؟

بله، آن‌ها فقط دشمن جمهوری اسلامی و مسلمین نیستند بلکه دشمن بشر و بشریت هستند. جنایاتی که آن‌ها کرده‌اند، یکی دو مورد نیست. بنده در دو کتاب خود بنام «یوسرائیل و صهیوناکراسی: ایالات متحده اسرائیل و سلطه صهیونیستم بر مردم» و «آمریکا بدون نقاب» خود به بخش کوچکی از جنایات یهودیان صهیونیست اشاره کرده‌ام. در صفحه 127 کتاب «امریکا بدون نقاب» خود، علاوه بر ادعای کذب ده میلیارد دلاری، به جنایت دیگری اشاره کرده‌ام. فردی به نام مدلین کونین که قبلا فرماندار ایالات ورمانت بود و بعد‌ها سفیر آمریکا در سوئیس شد، گفت: «یک سری از یهودی‌ها در بانک‌های سوئیس پول گذاشتند که بعدا در ایام جنگ از بین رفته و ده میلیارد دلار از بانک‌های آنجا ادعای خسارت کرده و گرفتند. این فردی که خسارت را می‌گیرد، ادعا می‌کند که پدربزرگ و مادربزرگش هم در این بانک‌ها پول داشتند لذا شریک یک سری مبالغ هنگفت از آن پول‌ها، می‌شود.

 

منفعت صهیونیست‌ها از دو جنگ جهانی

صهیونیست‌ها می‌خواستند جنگ جهانی اول را درسال 1884 به پا کنند، با خود گفتند چه کسی هزینه مخارج این جنگ را تقبل کند؟ گفتند: انگلیس! بعد گفتند که انگلیس که پول ندارد! لذا آن جنگ را به تعویق انداختند و جنگ جهانی اول را حدودا در سال 1914 به‌پا کردند. به هر صورت، یهودیان صهیونیست آن جنگ را به راه انداختند. جنگ جهانی اول برای کشور‌های متخاصم 186 میلیارد دلار هزینه برداشت. بیش از 60 میلیارد دلار از این هزینه به جیب صهیونیست رفت. جنگ جهانی دوم را نیز خود این‌ها به پا کردند که بیش از هزار میلیارد دلار برای کشور‌هایی که درگیر جنگ بودند، هزینه برداشت. بخش قابل توجهی از این هزار میلیارد دلار به جیب صهیونیسم رفت. در جنگ جهانی اول و دوم حدودا 85 میلیون نفر کشته شدند. جنگ‌هایی که صهیونیست‌ها به پا کردند.

 

هولوکاست یهودیان یک کذب است

به جنگ‌های جهانی اشاره کردید، درباره هولوکاست هم توضیح بفرمایید

هولوکاست، قضیه کذبی است که صهیونیست‌ها آن را مطرح کردند. در کتاب «یوسرائیل و صهیوناکراسی: ایالات متحده اسرائیل و سلطه صهیونیستم بر مردم» به این موضوع پرداخته شده است. آن‌ها بر اساس یک ادعای کذب مطرح می‌کنند 6 میلیون یهودی در جنگ جهانی دوم کشته شده است، در صورتی که چنین ادعایی کذب است. آن‌ها هولوکاست‌های مختلفی را در دنیا به پا کردند، یک نمونه‌اش هولوکاست بولشویک بود که در آن جنایت، 66میلیون نفر از مردم روسیه و اکراین کشته شدند که راجع به آن‌ها اصلا صحبتی نمی‌شود..

 

گردانندگان اصلی برده داری، صهیونیست‌ها بوده‌اند

غیر از ثروت اندوزی و راه‌اندازی جنگ‌های جهانی در چه اقدامات دیگری دخالت دارند؟

یکی از این موارد دخالت در برده داری بوده است. وقتی تاریخ را مطالعه می‌کنیم، غربی‌ها در یک برهه‌ای به کشور‌های آفریقایی هجوم برده و افرادی را به عنوان برده به آمریکا و یک سری کشور‌های اروپایی می‌بردند که با کنکاش بیشتر متوجه می‌شویم، گردانندگان اصلی این اقدام، صهیونیست‌ها بوده‌اند. وقتی به جنایاتی که در طول تاریخ اتفاق افتاده می‌نگریم، دست صهیونیست‌ها را در بسیاری از آن‌ها می‌بینیم.

 

300 میلیون آمریکایی و همجنین اروپایی‌ها اسیریهودیان صهیونیست هستند

ظاهرا همین چند فقره نیست که اشاره شد؟

بله؛ 300 میلیون آمریکایی و همچنین اروپایی‌ها اسیر آن‌ها هستند. همین‌که افراد حق ندارند در ارتباط با ادعای کذب هولوکاست کنکاش کنند و در غیر این‌صورت سریع قلع و قمع می‌شوند را باید مدنظر داشت. نکته دیگر درارتباط با «فدرال ریزرو؛ بانک مرکزی آمریکا» که بانک مرکزی و فدرال نیست، بلکه یک شرکت خصوصی است و در اصل کلاهی است که درسال 1913 بر سر مردم آمریکا گذاشتند. تعداد انگشت شماری از آنان در جزیره جکل نشستند و تصمیم گرفتند که بانک مرکزی و چاپ پول آمریکا را در اختیار بگیرند. این موضوع یک تله و دامی بوده است که برای مردم آمریکا گذاشتند. فدرال ریزرو، هر مقداری که می‌خواهند پول چاپ می‌کند و به هر فردی که بخواهد، می‌دهد و حتی رئیس جمهور آمریکا در این باره نمی‌تواند ازآن‌ها سوال کند! حال چطور این قضیه را در آمریکا پیاده کردند؟ در اواخر دسامبر، موقعی که اکثر اعضای کنگره آمریکا به مرخصی رفته بودند، آن‌ها طرح را به کنگره آمریکا برده و تصویب کردند.

 

سازمان ملل در چنگال صهیونیست‌ها
اگر صهیونیست ها در دنیا مهار نشوند، ارتکاب جنایاتی که از طریق اذناب و اقارب صهیونیسم در دنیا صورت گرفته و می‌گیرد، کماکان ادامه خواهد داشت، و جنگها، دسیسه‌ها و جنایات علیه بشر و بشریت پایان نمی‌پذیرد! اصلا همین سازمان ملل، در اصل یک سازمان ملل کشور‌های متحد صهیونیسم است. سازمان ملل درچنگال‌شان است. اسرائیل هر جنایتی را که بخواهد مرتکب می‌شود و آمریکایی‌ها بیانیه‌ها و مصوبات شورای امنیت سازمان ملل علیه اسرائیل را وتو می‌کند.

 

جنایاتی که یهودیان صهیونیسم کردند فقط در زمینه کشتار مردم نبوده است

یهودیان صهیونیسم از زمینه‌های فرهنگی هم برای ورود و نفوذ در دیگرکشور‌ها استفاده کرده اند؟
جنایاتی که صهیونیست ها کردند فقط در زمینه کشتار مردم نبوده است. در زمینه فرهنگی، وضعیت آمریکا در گذشته اینطور نبوده است. مثلا اگر در گذشته فردی فرزند نامشروعی در آمریکا به دنیا می‌آورد، محاکمه‌اش می‌کردند. به مسائل اخلاقی قید و بند داشتند، ولی یهودیان صهیونیست برای اینکه بر گرده آن‌ها سوار بشوند به انحای مختلف آن‌ها را به قهقهرا کشیدند که در کتب «ارشاد در آمریکا» و «هالیوود: قالب ریز و شکل دهنده افکار و اندیشه‌ها» به آن اشاره شده است. در حال حاضر، آماری که آمریکا در ارتباط با فرزندان نامشروع می‌دهد بیش از 50 درصد درسال است. همین وضعیت را در کشور‌های دیگر نیز پیاده کردند.

فرانسه بیش از 55 درصد، سوئد بیش از 55 درصد، کشور کلمبیا در سال 2008 و 2009، 74 درصد؛ یعنی در سال 2008 و 2009، 74 درصد از فرزندان کلمبیایی که متولد شدند، نامشروع بودند. 26 درصدشان مشروع بودند. هالیوود نیز در دست صهیونیست‌ها است. بعد نتانیاهو که دنیای غرب و شرق دراسارت‌شان است، می‌گوید: مردم ایران – که ما 77 هزار از شما را حتی زنان وکودکان شما را کشتیم و در عهد عتیق (تورات) نیز از آن یاد کرده‌ایم، و به مناسبت آن، جشن پوریم هر سال می‌گیریم، می‌رقصیم و مشروب می‌خوریم – ما خیرخواه شما هستیم.

البته شیطان نیز با آن سوابق خود می‌گوید که من خیرخواه شما هستم. (آیه 21 سوره اعراف). یکی از وجوه مشترک بین شیطان و نتانیاهو هم همین است! شیطان با آن سوابقش می‌گوید که من خیرخواه شما هستم؛ نتانیاهو هم با آن سوابق جنایاتش می‌گوید من خیرخواه شما هستم). چندین سال قبل، چند خبرنگار اروپایی به فلسطین اشغالی رفتند و خبری را منتشر ساختند. در گزارش آن‌ها آمده بود که حداقل 180 روسپی‌خانه فقط در تل‌آویو قرار دارد. برخی از این زن‌های روسپی به اسارت گرفته‌شده با ترفند‌های مختلفی که یهودیان صهیونیست نظیر نتانیاهو برای این‌ها پیاده کرده‌اند، در این مکان‌ها مشغول به‌کار شده‌اند.

آن‌ها می‌گویند روزی 18 ساعت باید در این روسپی‌خانه‌ها کار کنیم و از هر120 دلاری که می‌سازیم تنها 5 دلار به ما می‌دهند. بعد چنین افرادی می‌گویند ما خیرخواه مردم ایران هستیم. اگر به فکر فردی در دنیا خطور کند که یهودیان صهیونیست مانند نتانیاهو، آریل شارون، شیمون پرز، مناخیم بگین، موشه دایان و … که برخی از آن‌ها به درک واصل شده اند، خیرخواه بشر و بشریت هستند، باید گفت: آن فرد بسیار ابله است! البته بسیاری از مردم آمریکا و اروپا، آن‌ها را تروریست‌های مادرزادی (congenital terrorists) و دروغ‌گویان مادرزادی (congenital liars) می‌خوانند!

 

یکسری از مردم آمریکا نسبت به فعالیت‌‎های صهیونیست‌ها بیدارشده اند

با گذشت زمان مردم آمریکا نسبت به فعالیت‌‎های صهیونیست‌ها حساس نشده اند؟
چرا، یکسری از مردم آمریکا هم بیدار شده اند، ولی متاسفانه صدایشان به جایی نمی‌رسد. همچنین برخی از افراد هم که سعی کرده‌اند دیگر مردم آمریکا را بیدار کنند کتب زیادی را نگاشته‌اند. متاسفانه مردم ایران «جیمز ترفیکنت» (James Traficant) که سال‌ها یکی از اعضای کنگره آمریکا بود، را نمی‌شناسند. او فردی بود که دائم از صهیونیست‌های اسرائیلی طرفداری می‌کرد، و از همه می‌خواست تا از آنان حمایت کنند. اما باید دید که آن‌ها چه بلایی سرش آوردند.

وی نماینده ایالت اوهایو بود و یهودی‌های صهیونیست در آن ایالت، ادعا‌هایی را علیه فرد 90ساله‌ای که اصالتًا اهل اوکراین بود، مطرح کردند. ترفیکنت با تحقیقاتی که صورت داد، فهمید آن پیرمرد یک مکانیک است و حرف‌هایی که درباره او به عنوان نگهبان زندان‌های هیتلر می‌زنند، دروغ است. اما صهیونیست‌ها از ادعای خود دست بردار نبودند و آن فرد را دزدیده و به اسرائیل بردند. ترفیکنت از نماینده‌های کنگره آمریکا خواست تا برای آزادی آن مکانیک کمک کنند که نمایندگان به او پاسخ دادند ما نمی‌توانیم برای کمک به این فرد، قربانی شویم.

دور و بر ما را خط بکش و سراغ ما نیا! نمایندگان گفتند که اگر به این موضوع ورود کنیم سروکارمان با لابی صهیونیست‌هاست که تحت عنوان «گوریل 700 پوندی در واشنگتن دی سی» خوانده می‌شوند. به این ترتیب ترفیکنت به تنهایی وارد کار می‌شود. اسرائیلی‌ها ترفیکنت را به اسرائیل دعوت می‌کنند و درآنجا یک خبرنگار آمریکایی به نام براین گامبل (Brian Gumbel) با او مصاحبه زنده می‌کند.

 

در آن مصاحبه به صهیونیست‌ها اعلام می‌کند اگر این فرد را آزاد نکنید، پایان 20 تا 25 میلیارد کمک سالانه‌ای است که آمریکا به شما می‌کند. خبرنگار آمریکایی از او می‌پرسد: این مبلغ را از کجا آوردی؟ ترفیکنت می‌گوید: این مبلغ تحت عناوین مختلف و کمک‌های گوناگونی است که در طول سال به آن‌ها پرداخت می‌شود، ولی این‌ها رو نمی‌کنند. یک نکته مهمی را که جیمز ترفیکنت در ارتباط با جنگ‌افروزی‌های آمریکا به آن اشاره داشت این بود که ما (آمریکا) برای گسترش یافتن اسرائیل می‌جنگیم! ما جوان‌های خود را به آن جنگ‌ها اعزام می‌کنیم، ولی اجساد آن‌ها در کیسه‌های مرده‌ها (body bags) به آمریکا باز می‌گردند! این حقایقی را که جیمز ترفیکنت اظهار می‌داشت، مطالبی نبود که یهودیان صهیونیست و اسرائیلی‌ها بتوانند آن را تحمل کنند.

 

البته ترفیکنت، فردی بود که وقتی در سال‌های پایانی عمرش هم مصاحبه رسانه‌ای انجام می‌داد، می‌گفت: اگر کشوری به اسرائیل حمله کند، من اولین فردی هستم که از اسرائیل دفاع می‌کنم. بار‌ها عیالش به او می‌گفت که سکوت کن؛ آن‌ها تو را می‌کشند. صهیونیست‌ها که سرسختی ترفیکنت را در آزادی آن شهروند مکانیک آمریکایی شده، دیدند، آن فرد را در سرزمین‌های اشغالی به ترفیکنت تحویل دادند تا او را با خود به آمریکا بازگرداند. ولی صهیونیست‌ها دست از توطئه برنداشتند و دامی برای جیمز ترفیکنت پهن کردند و او را به 7 سال زندان محکوم نمودند. زمانی که ترفیکنت در زندان بود، صهیونیست‌های آمریکا با آلمان تماس گرفتند و آن پیرمرد را به آلمانی‌ها معرفی کردند که آن‌ها نیز این فرد رابه آلمان برده و دادگاهی کردند و در رفت و آمدش به دادگاه، او را کشتند.

صهیونیست‌ها بعد از زندان، طرحی هم علیه ترفیکنت ریخته و او را نیز کشتند. در اینجا صحبت از کسی می‌کنیم که همیشه سنگ صهیونیست‌ها را به سینه می‌زده است و آن‌ها چنین برخوردی با او کردند حالا چنین فردی از چنین قومی، خیرخواه مردم ایران شده است؟

نتانیاهو یک تروریست و دروغگوی مادرزاد است
جان اف کندی، رئیس جمهور آمریکا را برای چه کشتند؟ زیرا با فعالیت‌های غیرصلح آمیز هسته‌ای رژیم صهیونیستی مخالف بود. عوامل موساد با همکاری سازمان تروریستی سیا او را از سر راه برداشتند. از سال 1964که جان اف کندی را کشتند، تا کنون، مردم آمریکا و سراسر جهان را سر کار گذاشته اند و حقیقت‌های موجود دراین قضیه را به تصویر نمی‌کشند و بر ملا نمی‌کنند، ولی مواردی راعنوان می‌کنند که اصلا حقیقت و عین واقعیات نیست. دام‌ها و فلاکت‌هایی را که نه تنها برای مردم ایران، بلکه برای برای کل جهان در طول تاریخ گذاشته‌اند و رقم زنده‌اند، باید با دقت مطالعه کرد تا آنگاه به بی‌پایه و اساس بودن اظهارات نتانیاهوی تروریست، در خیرخواه بودن به مردم ایران پی ببریم. نتانیاهو یک تروریست و دروغگوی مادرزاد است.

دست صهیونیست‌ها در حادثه 11 سپتامبر
آن‌ها سناریوی 11 سپتامبر را این راستا اجرا کردند تا به منطقه بیایند و دست صهیونیست‌ها را به روشنی در این واقعه می‌بینیم. وقتی‌که روز سه شنبه برج‌های دوقلو با طرح آن‌ها منفجر شد، روز شنبه نبود که بگوییم روز سبت است، و این‌ها نباید سرکارمی رفتند. چرا تمام یهودیانی که درآن ساختمان کار می‌کردند، هیچکدام‌شان در روز سه شنبه سرکار نرفتند؟ در هر زمینه‌ای که می‌نگریم صهیونیست‌ها دستی بر آتش دارند.

 

 

 

 

منبع: میزان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار