160851
۲۹ خرداد ۱۳۹۷

قتل مظلومانه کودک ۲.۵ ساله توسط مادرش

کودک ۲.۵ ساله در مشهد توسط مادرش به قتل رسید.

به گزارش کودک پرس ، ماجرا از این قرار است که  با صدور دستور قضایی، کودکان این زوج برای مدتی به بهزیستی سپرده شدند. درحالی که کودکان چندین ماه از زندگی شیرین دوران کودکی خود را در مرکز بهزیستی سپری می‌کردند، پدر و مادر آن‌ها مدعی شدند اعتیاد به مواد مخدر صنعتی (شیشه) را ترک کرده و به زندگی عادی خود بازگشته‌اند.

این گونه بود که زوج جوان، از حدود سه ماه قبل دوباره سرپرستی فرزندان خود را به عهده گرفتند و با اجاره منزلی در منطقه طرحچی مشهد به زندگی زیر یک سقف ادامه دادند.

هنوز مدت زیادی از ادعای ترک اعتیاد این زوج نمی‌گذشت که شب دوشنبه گذشته دو تن از فرزندان خردسال، داخل خانه با یکدیگر درگیر شدند. مادر ۳۱ ساله که از درگیری و دعوای دو کودک به شدت عصبانی شده بود، ناگهان چنان لگد محکمی به شکم پسر ۲.۵ ساله‌اش کوبید که وی بی حال روی زمین افتاد.

 

دقایقی بعد وقتی شوهر این زن از سرکار به منزل بازگشت، علت بی رمقی فرزندش را سوال کرد اما زن ۳۱ ساله با مخفی کردن علت اصلی ماجرا چنین وانمود کرد که سرکودک به گوشه دیوار اپن اصابت کرده است. آن ها کودک را در گوشه اتاق خواباندند تا شاید وضعیت جسمی او بهتر شود اما نه تنها هیچ گونه علایمی از بهبودی در چهره کودک ظاهر نشد بلکه هر لحظه وضعیت او وخیم تر می‌شد به طوری که کودک از شدت درد بیهوش شده بود.

 

نیمه های شب پدر نگران از وضعیت وخیم فرزندش، او را در آغوش گرفت و به درمانگاه محل رساند ولی پزشکان با معاینه مقدماتی، جان کودک را در خطر دیدند و بلافاصله او را به بیمارستان رضوی مشهد اعزام کردند. پدر که با دیدن شرایط و اوضاع ارسلان کوچولو احتمال مرگ او را می داد، مضطرب و نگران به بیمارستان رضوی رفت اما دیگر دیر شده بود و کاری از دست کادر درمانی ساخته نبود. خونریزی داخلی و پارگی روده، موجب شد تا ارسلان به طرز دلخراشی جان دهد و مرگ را در آغوش بگیرد.

از سوی دیگر پزشکان با دیدن آثار کبودی‌هایی که روی پیکر ارسلان وجود داشت، پی به ماجرای کودک آزاری بردند و بدین ترتیب مراتب را به نیروهای انتظامی اطلاع دادند.

عقربه‌های ساعت ۵ بامداد را نشان می‌داد که مرگ دردناک کودک ۲.۵ ساله، به سریال کودک آزاری ها پیوست و قاضی ویژه قتل عمد مشهد، برای بررسی موضوع وارد عمل شد. کالبدشکافی پزشکان قانونی که با صدور دستوری از سوی قاضی  صورت گرفت، بیانگر آن بود که کودک مذکور با اصابت ضربه‌ای سخت به پهلو یا ناحیه شکم به قتل رسیده است چرا که وجود خونابه‌ها و همچنین پارگی روده این نظریه پزشکی را به اثبات می‌رساند.

 

قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به بازجویی از مادر ارسلان پرداخت اما او باز هم ادعا کرد سر فرزندش به تیغه اپن آشپزخانه خورده است. در پی اظهارات این زن، مقام قضایی به همراه کارآگاهان اداره جنایی عازم محل سکونت زوج جوان شد تا از نزدیک ادعای مادر کودک را مورد تجزیه و تحلیل های کارشناسی قرار دهد اما هیچ کدام از اظهارات زن جوان با واقعیت های موجود در منزل و بازسازی صحنه اصابت سرکودک به اپن آشپزخانه مطابقت نداشت.

زن جوان وقتی در تنگنای بازجویی های قضایی قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف گشود و راز قتل ارسلان را فاش کرد.

وی گفت: از حدود سه ماه قبل و درحالی که استعمال مواد مخدر صنعتی (شیشه) را ترک کرده بودیم، فرزندانمان را از بهزیستی تحویل گرفتیم اما آن ها مدام در خانه با یکدیگر مشاجره می‌کردند و درگیر می شدند. آن روز هم حدود ساعت ۷ بعداز ظهر ارسلان و یکی دیگر از فرزندانم با هم دعوا کردند، من که عصبانی بودم لگد محکمی به شکم ارسلان زدم که او روی زمین افتاد و بیهوش شد. از ترس این که همسرم مرا کتک نزند ماجرا را درحالی پنهان کردم که او از سرکار به منزل بازگشته بود.

 

هم اکنون نگهداری از فرزندان این زوج که یک دختر و دو پسر هستند، درحالی به یکی از بستگان نزدیک آن ها سپرده شده که دیگر کوچک‌ترین پسر آن ها زیر خاک آرام گرفته است. تحقیقات بیشتر درباره این جنایت هولناک همچنان ادامه دارد.

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار