موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
160848
۲۹ خرداد ۱۳۹۷
معاون فرهنگی کانون خبر داد:

آغاز کارگاه‌های تخصصی هنری و ادبی با حضور چهره‌های شاخص هنری

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری دوره‌های تخصصی مهارت‌های زندگی ویژه گروه‌های سنی کودک، نوجوان و خانواده‌ها در ایام تابستان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، محمدرضا زمردیان، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: آموزش رفتارهای صحیح اجتماعی و مهارت‌های زندگی به کودکان و نوجوانان و آگاه‌سازی کامل خانواده‌ها از نیازهای مهم کشور است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به سهم خود تلاش دارد تا از ظرفیت‌های موجود در سراسر کشور در راستای رسیدن به این مهم بهره ببرد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی نه گفتن، چگونگی برقراری ارتباط موثر، روابط والدین و فرزند، مهارت دوست‌یابی، مسوولیت پذیری و… در مراکز کانون تصریح کرد: در کنار سایر فعالیت‌های آموزشی و کارگاهی کانون، تابستان سال جاری شاهد برگزاری دوره‌های تخصصی ادبی، فرهنگی و هنری با حضور چهره‌ها و هنرمندان شاخص کشور خواهیم بود.

زمردیان در ادامه عنوان کرد: این کارگاه‌ها در رشته‌های متنوعی چون شعر، داستان‌نویسی، گویندگی، قصه‌گویی، کارگردانی، بازیگری فیلم و نمایش، رباتیک و… برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیش‌تر به مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر کشور، پایگاه خبری کانون پرورش فکری به نشانی www.kanoonnews.ir و در تهران به مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری واقع در خیابان حجاب مراجعه کنند و یا با شماره تلفن‌های ۸۸۹۷۱۳۶۴ و ۸۸۹۷۱۳۶۶ تماس بگیرند.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار