160719
۲۸ خرداد ۱۳۹۷

جذب ۱۸۰۰ حامی جدید برای فرزندان محسنین و ایتام سیستان‌ و بلوچستان

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان امسال تعداد یک‌هزار و ۸۸۳ حامی جدید برای ۲ هزار و ۹۰۱ کودک در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در استان جذب شد.

به گزارش کودک پرس ، سید مهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان امسال تعداد یک‌هزار و ۸۸۳ حامی جدید برای ۲ هزار و ۹۰۱ کودک در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در استان جذب شد.

وی اظهار کرد: طرح «اکرام ایـتام» از جمله طرح‌هایی است که با هدف حمایت از کودکان یتیم و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های مختلف معیشتی، تحصیلی و درمان اجرا می‌شود و طی آن، افراد نیکوکار با تقبل حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان اقدام می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: همچنین در طول ماه مبارک مبلغ ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و کالا، جهت برپایی سفره‌های افطاری و اطعام نیازمندان در سطح استان جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه در این ایام ۷ هزار و ۶۵۰ سبد کالا میان مددجویان تحت پوشش و به‌ویژه نیازمندان ساکن در حاشیه شهرها در سرتاسر استان توزیع شد، افزود: ارزش ریالی هر سبد غذایی یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بوده است.

عبادی با اشاره به توزیع ۸۱ هزار و ۷۴ پرس غذای گرم میان نیازمندان، اظهار کرد: تعداد ۲۲ هزار پرس غذا نیز با مشارکت سپاه، آستان قدس رضوی و کمیته امداد بین نیازمندان توزیع شد.

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار