160707
۲۸ خرداد ۱۳۹۷

از آموزش به کودکان در خصوص مراقبت از خود تا خودداری از فرستادن آنها برای خریدهای روزانه

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص مراقبت از کودکان توصیه‌هایی را خطاب به خانواده‌ها اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار انتظامی کودک پرس، مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص مراقبت از کودکان توصیه‌هایی را خطاب به خانواده ها اعلام کرد.

– با توجه به شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس و نیز حضور بیشتر کودکان در اماکن عمومی، بهتر است والدین در فعالیت های اجتماعی، فرزند خود را همراه در اجتماع حاضر کنند تا ضمن ارائه آموزش های لازم به کودکان، مهارت های خود مراقبتی را فرا بگیرند.

– این مرکز از والدین می خواهد از فرستادن فرزندان خود برای خرید مایحتاج روزانه به صورت تنهایی حتی الامکان خودداری و سعی کنند فرزندشان را همراه خودشان برای خرید به مراکز تجاری ببرند تا علاوه بر آموختن آداب خرید، مهارت های لازم را فرا گیرند و قدرت نه گفتن و اعتماد به نفس آنان تقویت گردد. همچنین از رها کردن آنان در مراکز خرید، محیط های ساختمانی و داخل خودرو، دوری کنند.

 

– همچنین در طول روز، زمانی را برای بازی کردن و تفریح کودکان اختصاص بدهند و همراه کودکانشان در محیط های ساختمانی و یا مراکز تفریحی بازی کنند.

– اگر هنگام مراجعه به مراکز تجاری، نوزاد خود را در کالسکه قرار می دهند آن را در معابر رها نکند و زمان مشاهده ویترین‌های مغازه و یا صحبت کردن با سایر افراد و متصدیان مغازه، نهایت مواظبت را داشته باشند و از آنان غافل نشوند به خصوص زمانی که فرزند شان به طلا و جواهر آراسته می باشد. زیرا سارقان طلاجات کودکان در کمین هستند.

 

این مرکز در پایان به شهروندان تاکید می کند: نقاط خصوصی بدن کودکانشان را به آن ها آموزش دهند و تأکید کنند کسی حق لمس و نوازش آن را ندارد.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار