160603
۲۸ خرداد ۱۳۹۷

تنیسورهای آذربایجان غربی در جمع برترین‌های کشور

تنیسورهای نوجوان در فینال رده‌های سنی زیر ۱۰ تا ۱۴ سال به مصاف حریفان خود رفتند. ‌

به گزارش کودک پرس ، فینال رقابت های تنیس جام رمضان در رده های سنی زیر ۱۰ ، ۱۲ و ۱۴ سال پسران و دختران در زمین های مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

با انجام دیدارهای فینال ردههای سنی در بخش پسران و در رده سنی زیر ۱۰ سال ، ملوین نجاریان ۲ صاحب عنوان قهرمانی شد ، آردا سبک‌ روح در جایگاه دوم ایستاد و مانی ملاعسگری و آیریک عابدین‌ زاده نیز مشترکا سوم شدند. در رده سنی زیر ۱۲ سال، امیرعلی قوام قهرمان شد ، آرتین نظری عنوان نائب قهرمانی را بدست آورد و ایلیا جعفر و سام پازوکی نیز سوم مشترک شدند و در رده سنی زیر ۱۴ سال ، یونس طلاور عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد ، امیر رضا آرمیون از آذربایجان غربی دوم شد و مبین اکبرپور و آرتین نظری عنوان سوم را کسب کردند.

همچنین در رده سنی زیر ۱۰ سال دختران نیز یاسمن یزدانی و فردخت علیمی صاحب عناوین قهرمانی و نائب قهرمانی شدند و آنوشا غصیانی و شان‌آی بیوک سوم شدند ، در رده سنی زیر ۱۲ سال ، ماندگار فرزامی در جایگاه نخست ایستاد، هانا سلطانی نائب قهرمان شد و اریکا جعفر و مهرانا سلیمانی پور نیز مشترکا عنوان سوم را کسب کردند و در نهایت در رده سنی زیر ۱۴ سال ، مشکات الزهرا صفی در جایگاه نخست ایستاد ، فاطمه سادات زنجانی دوم شد و ماندگار فرزامی و رومینا زینالی از آذربایجان غربی مشترکا عناوین سوم را به خود اختصاص دادند.

 

به این ترتیب با معرفی نفرات برتر ، تکلیف قهرمانان ردههای سنی زیر ۱۶ و ۱۸ سال نیز با انجام دیدارهای فینال مشخص می شود.

این مسابقات به مدت یک هفته در زمین های مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

 

یاد آور می شود: سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده الوند نامجو و مونا گل‌نبی بود و اکرم کامیاب، شبنم کمالی، بهناز تعبدی، شکوفه صالح تاش و آیسان آبسالان ، اکبر سربازی و رضا خوش‌نشین امر قضاوت را بر عهده داشتند.

 

 

 

منبع: برنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار