160600
۲۸ خرداد ۱۳۹۷
به دنبال انفجار یک گاز اشک‌آور؛

۱۷نوجوان ونزوئلایی در یک کلوپ شبانه زیر دست و پا کشته شدند

در حین برگزاری جشن پایان تحصیلی صدها جوان در یک کلوب شبانه در کاراکاس، در پی یک درگیری گاز‌اشک‌آور منفجر شد و ۱۷ نفر کشته شدند.

به گزارش کودک پرس ، نستور رورول، وزیر کشور ونزوئلا اعلام کرد حادثه‌ای اندوهناک در کلوب شبانه «لوس کوتوروس» در کاراکاس اتفاق افتاده و بیش از ۱۷ نوجوان در ازدحامی که بوجود آمده بود زیر دست و پا و بر اثر شکستگی استخوان و خونریزی داخلی کشته شده‌اند.

 

پیش از انفجار گاز اشک‌آور، یک درگیری میان جوانان رخ داده بود.

به گفته این مقام ونزوئلایی، بیش از ۵۰۰ نوجوان پس از انفجار گاز اشک‌آور وحشت‌زده اقدام به فرار از محل حادثه را کردند، اما ازدحام آن قدر زیاد بوده که ۱۷ تن از آنان جان خود را از دست دادند. هشت تن از کشته‌شدگان هنوز به سن قانونی نرسیده بودند. شش تن دیگر نیز زخمی شدند که جراحت یکی از آنان شدید است.

 

تا کنون هشت نفر، از جمله دو نوجوانی که گفته می شود مسئول این فاجعه هستند بازداشت شده اند.

جولیو سزار پردمو می گوید پسرش که در این حادثه زخمی شده به او گفته است که گاز اشکاور از داخل یکی از دستشویی ها به داخل پرتاب شد و زمانی که مهمان ها می خواستند فرار کنند، متوجه شدند که در کلوب بسته است.

مقامات این ادعا را تایید یا تکذیب نکرده اند.

 

خسوس آرماس، از اعضای شورای محلی می گوید وزارت کشور باید توضیح دهد که چگونه یک شهروند عادی می تواند گاز اشکاور حمل کند، در حالی که تنها نیروهای امنیتی اجازه حمل و استفاده از آن را دارند. او همچنین می گوید باید بررسی شود که آیا کلوپ مذکور گنجایش این تعداد را داشته است یا خیر.

پیش از آغاز درگیری در کلوب، تعداد زیادی از دانشجویان برای جشن پایان تحصیلی در کلوب حضور داشتند. کلوب شبانه در محله «پارایسو» در جنوب غربی کاراکاس واقع شده و اغلب مشتریان آن اکوادوری هستند.

پیش از این و در اواخر سال ۲۰۰۲ هم به دنبال آتش‌سوزی در یک کلوب شبانه ۵۰ نفر جان خود را از دست دادند. در این حادثه خروجی‌های اضطراری بسته بودند.

 

با آمار ۱۱۱ کشته از هر ۱۰۰ هزار نفر، شهر کاراکاس خطرناک‌ترین شهر جهان در خارج از مناطق جنگی شناخته می‌شود.

 

 

 

 

منبع: پارسینه

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار