موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
160518
۲۷ خرداد ۱۳۹۷
محمدعلی صمیمی خبر داد؛

مسابقه پویش سراسری دانش‌آموزی «من به کمیته امداد اعتماد دارم»

محمدعلی صمیمی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان شهر تهران از برگزاری پویش سراسری «من به کمیته امداد اعتماد دارم» خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، محمدعلی صمیمی با بیان اینکه دانش‌آموزان عضو انجمن های اسلامی در مراسم با شکوه نماز عید سعید فطر حضور پرشور و فعال خواهند داشت، افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان امسال برنامه های ویژه ای را پیش بینی کرده که این برنامه ها با هدف توسعه فرهنگ عبودیت و تکریم عید بزرگ مسلمین برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: پویش ها و مسابقه های دانش آموزی از ویژه برنامه هایی است که در حاشیه عید بندگی برگزار می شود تا آنان علاوه بر حضور در نماز باشکوه عید سعید فطر و بهره مندی از فضائل و فیوضات آن، در مسابقه ارسال مهمترین جمله از بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز عید بندگی و ارسال عکس از زیباترین جلوه های حضور در جشن بندگی شرکت کنند.

صمیمی از برگزاری پویش سراسری «من به کمیته امداد اعتماد دارم» ویژه دانش آموزان در حاشیه مراسم نماز عید فطر خبر داد و افزود: دانش آموزان علاقه مند می توانند با تهیه عکس های خود از لحظه واریز فطریه به کمیته امداد امام خمینی(ره) و ارسال آن به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در این پویش شرکت کنند.

 

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهر تهران اظهار داشت: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا 31 خردادماه به دبیرخانه این جشنواره به نشانی تهران، بزرگراه رسالت، نبش خیابان شهید هدایتی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهر تهران تحویل و یا به آدرس الکترونیکی info@anjomanyaran.ir و یا از طریق شبکه های اجتماعی سروش به آدرس ayandehsazanir@ ارسال کنند.

 

وی گفت: جوایز این پویش دانش آموزی سفر به کربلا معلی است که به برگزیدگان تعلق خواهد گرفت. پ

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار