160515
۲۷ خرداد ۱۳۹۷

پایان کار فرنگی‌کاران نوجوان ایران با سومی جهان

در پایان سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان در ولادیمیر روسیه، تیم ایران با کسب ۱۵۰ امتیاز و بعد از تیم‌های روسیه و ترکیه بر سکوی سوم ایستاد.

به گزارش کودک پرس ، در پایان سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان در ولادیمیر روسیه ، تیم ایران با کسب 150 امتیاز و بعد از تیم های روسیه و ترکیه بر سکوی سوم ایستاد.

 

در وزن 55 کیلوگرم پویا رضایی امرایی در دور اول حریف ترک خود را شکست داد، در دور دوم کشتی گیر قزاق را با نتیجه 14-6 مغلوب خود کرد و فینال برابر حریف میزبان شکست خورد و مدال نقره را به دست آورد.

در وزن 60 کیلوگرم محمد حسین نریمانی در مسابقه اول خود کشتی گیر قزاق را ضربه فنی کرد ، در دور بعد به دلیل عدم حضور کشتی گیر بلغار به دور بعد صعود کرد ، در نیمه نهایی مغلوب کشتی گیر ترک شد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 67 کیلوگرم رضا اسماعیلی در مسابقه اول خود کشتی گیر قزاق را شکست داد و با شکست برابر حریف ترک مدال برنز را به دست آورد.

در وزن 72 کیلوگرم مهدی رستمی در دیدار با کشتی گیر بلغارستان به برتری رسید ، در دور بعد حریف ترک را ضربه فنی کرد و پس از شکست در فینال برابر کشتی گیر میزبان به مدال نقره رسید.

در وزن 77 کیلوگرم سجاد اژده در دو مسابقه خود برابر کشتی گیران ترکیه و قزاقستان با ضربه فنی به پیروزی رسید و در فینال مغلوب حریف روسی خود شد و مدال نقره را به دست آورد.

در وزن 82 کیلوگرم علی غفاری پنجم شد.

در وزن 87 کیلوگرم شاهین حسین زاده برابر کشتی گیر ترک ضربه فنی شد و به مدال برنز رسید.

در وزن 97 کیلوگرم محمد نظرزاده در پیکار با کشتی گیر ترک ضربه فنی شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 120 کیلوگرم امیرحسین فریدون زاده برابر کشتی گیر روس ضربه فنی شد و به مدال برنز رسید.

 

 

 

 

منبع: روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار